پیروزی سویا مقابل بارسلونا بدون مسی در دور رفت کوپا دل ری

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ سارابیا و بن یدر با گلزنی در نیمه دوم بازی مقابل بارسلونا موفق به شکست 2-0 آنها در دور رفت کوپا دل ری شدند.

مسی در بازی مقابل لگانس در لالیگا به عنوان یار تعویضی به کمک بارسا آمد ولی در این دیدار ارنستو والورده تصمیم گرفت که در کل به کاپیتان اول تیمش استراحت بدهد و به خرید جدید و غافلگیر کننده این تیم یعنی کوین پرینس بواتنگ بازی دهد.

کوتینیو و سوارز در نیمه دوم برای هموار کردن مسیر بارسلونا برای   به دست آوردن پنجمین کوپا دل ری متوالی به بازی آمدند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

ضربه های کاری سارابیا و بن یدر کافی بود تا به روند نه چندان جالب  سه شکست پیاپی سویا پایان دهد ، هرچند این پیروزی با مصدومیت وینگر آنها یعنی خسوس ناواس همراه بود.

سویا انتظار یک پنالتی را در نیمه اول از داور داشت، هنگامی که آرتورو ویدال شوت بازیکن آنها را بلاک کرد؛ اما با بازبینی توسط داور این درخواست رد شد.

بن یدر در دقیقه 36 در یک حرکت انفرادی این فرصت را داشت که سویا را پیش بیندازد اما توپش با اختلاف به بیرون رفت و در ادامه مالکوم از بارسا در یک موقعیت بهتر با پاس خوب آرتور قرار گرفت اما ضربه او راهی به دروازه پیدا نکرد.

سویا فشار ها را ادامه داد تا در دقیقه 58 گل اول را به ثمر رساند و این کار بار تلاش های پرومس در سمت چپ خط حمله این تیم ممکن شد و او همینطور به نفوذ ها ادامه می داد تا خط دفاع آبی اناری پوشان را اذیت کند.

سویا تا حدودی کار صعود را با گل دوم خودش که با همکاری بانگا و سیلوا و جای گیری خوب بن یدر در دقیقه 76 به ثمر رسید ممکن کرد.

شروع درخشش پرومس

از هیجان انگیز ترین انتقال های فصل وقتی اتفاق افتاد که پرومس هلندی لیگ روسیه را به قصد سویا ترک کرد. با اینکه او تنها سه بازی لالیگا را از ابتدا شروع کرده ولی به قدر کافی خوب بوده تا نشان دهد می تواند از بازیکنان موثر سویا برای نیم فصل دوم باشد.

از دست دادن فرصت عالی برای مالکوم

در غیاب مسی و دمبله ، مالکوم این فرصت را داشت تا والورده را تحت تاثیر قرار دهد ولی با هدر دادن فرصت ها نمایش خوبی از خود به جا نگذاشت. او هنوز هم می تواند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه باشگاه را ترک کند.

چه چیزی در پیش است؟

آنچه که معلوم است با یک بازی هیجان انگیز در دور برگشت  آن هم به میزبانی بارسلونا طرف هستیم اما قبل از آن در لالیگا سویا به مصاف لوانته می رود و بارسلونا رودرروی ژیرونا قرار می گیرد.

منبع:بین اسپورت

مترجم : (علیرضا الیاسی)