پیروزی سیکسرز بر کاوالیرز با بازگشت باتلر

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  بازگشت جیمی باتلر پس از مصدومیت از ناحیه کشاله ران به روند شکست های فیلادلفیا سونتی سیکسرز پایان داد. او یکشنبه عصر باکسب 19 امتیاز در کنار تریپل دبل بن سیمونز، هم تیمی استرالیایی اش، فیلادلفیاسونتی سیکسرز را به پیروزی 128-105 در مقابل کلولند کاوالیرز رساند.

جوئل امبید با کسب 24 امتیاز و 9 ریباند کاردرخشان دو هم تیمی خود یعنی سیمونز و باتلر را تکمیل کرد و این سه با تشکیل یک”مثلث تاثیرگذار” نمایش زیبایی برای سیکسرز ارائه دادند. بن سیمونز که در این بازی سومین تریپل دبل فصل خود را به نمایش می گذاشت موفق شد 24 امتیاز، 11ریباند و 14 پاس گل را به ثبت برساند.

باتلر با گل کردن سه پرتاب از 4 پرتاب سه امتیازی خود نشان داد که یک ستاره تمام عیار و کلیدی برای سیکسرز است. این تیم دردو بازی آخر خود که باتلر در آنها حضور نداشت شکست خورده بود.

برای تیم کاوالیرز، سدی عثمان و جردنکلارکسون هر یک 18 امتیاز کسب کردند. رودنی هود و ماتیو دلاودوا نیز 13 امتیاز به دست آوردند و کلین سکستون هم 12 امتیاز به امتیازات این تیم افزود.

فیلادلفیا در حالی کوارتر چهارم را 39-20برد که کلولند موفق شده بود در اواخر کوارتر سوم با کسب 12 امتیاز متوالی، فاصله امتیازات دو تیم را به حداقل یعنی 86-85 برساند، اما در نهایت این سیکسرز بود که بازی را به سود خود پایان داد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای