پیروزی ناگتس بر اسپرز در دیدار هفتم / ناگتس حریف پورتلند در نیمه نهایی شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هفتمین دیدار پلی آف دو تیم دنور ناگتس و سن آنتونیو اسپرز از کنفرانس غرب به پیروزی ناگتس با نتیجه 86-90 انجامید تا این تیم با برد 3-4 برنده نهایی رقابت های دور اول پلی آف و حریف تریل بلیزرز در دیدار اول نیمه نهایی غرب باشد.

نیکولا جوکیچ با 21 امتیاز، 15 ریباند و 10 پاس گل یک تریپل دبل برای ناگتس به ثبت رساند تا مدافع 43 امتیازی که در دیدار ششم گرفت باشد و جمال موری با 23 امتیاز بالاترین امتیاز را برای دنور گرفت.

برای سن آنتونیو، رودی گی 21 امتیاز، و دی مار دروزان و برایان فوربس هر یک 19 امتیاز کسب کردند. لامارکوس آلدریج نیز با 16 امتیاز و 11 ریباند موفق به ثبت دبل دبل شد.

نیمه اول نیمه ای کم جنب و جوش بود و شوت های زیادی بر سبدها فرود نیامد. اسپرز در کوارتر اول 17 شوت از مجموع 19 شوت را از دست داد و تا  دقیقه نهم فقط 4 امتیاز کسب کرده بود. به هر روی نیمه اول 34-47 به سود دنور تمام شد. جوکیچ (15) و گی (11) تنها بازیکنانی بودند که در نیمه اول امتیازات دورقمی کسب کردند.

شور و هیجان بازی در نیمه دوم شدت گرفت. دنور در کوارتر سوم برتری را به 17 امتیاز رساند و با نتیجه 61-72 وارد کوارتر چهارم شد. ناگتس در طول بازی تیم برتر بود، اگرچه در 4 دقیقه پایانی، آلدریج با لی آپ خود فاصله امتیازات را به حداقل رساند و نتیجه 80-84 شد. چنانچه فوربس توپ را از دست نمی داد این اختلاف می توانست کمتر نیز بشود و بازی حتی به تساوی برسد اما موری و توری کِرگ با امتیازاتی که گرفتند فاصله را مجددا افزایش دادند و در نهایت موری حیاتی ترین شوت شب را وارد سبد اسپرز کرد و پیروزی نهایی را به ارمغان آورد.

دیدار اول ناگتس در نیمه نهایی کنفرانس غرب در ساعات اولیه سه شنبه صبح در دنور مقابل پورتلند تریل بلیزرز برگزار خواهد شد.

نتایج دیدارهای شنبه شب:

فیلادلفیا سونتی سیکسرز 95-108 تورنتو رپترز (0-1 رپترز)

دنور ناگتس 90-86 سن آنتونیو اسپرز (3-4 ناگتس)

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای