پیروزی کلیولند کاوالیرز در خانه ایندیانا پیسرز

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  در ادامه رقابت های ان بی ای در هفته دهم،سه شنبه شب ایندیانا پیسرز در یک رقابت تنگاتنگ بازی را 92-91 به میهمان خود، کلیولند کاوالیرز، واگذار کرد.

ایندیانا این شانس را داشت که برنده بازی باشد اما ویکتور اولادیپو سه پرتاب آزاد متوالی را از دست داد تا کلیولند این فرصت را پیدا کند تا درهشتمین بازی فصل پیروزی را از آن خود کند.

روند پیروزی های پیسرز در هفت بازی پیاپی، با شکست در این دیدار متوقف شد و کاوالیرز با این پیروزی به باخت های متوالی خود در دو بازی پایان داد.این دیدار 10 بار به تساوی کشیده شد و 17 بار تیم پیروزِ آن تغییر کرد.

لری نانس که به جای تریستن تامپسون مصدوم به زمین آمده بود 15 امتیاز و 16 ریباند به ثبت رساند. رودنی هود و برکس نیز به ترتیب 17 و 14 امتیاز برای کلیولند کسب کردند.

برای ایندیانا، دومانتس سابونیز با 17امتیاز بالاترین امتیاز دو رقمی تیم را به دست آورد. اولادیپو گرچه 12 امتیاز کسب کرد اما از دست دادن پرتاب های سه امتیازی اش برای ایندیانا بسیار گران تمام شد. تنها 9.5 ثانیه به پایان این دیدار مانده بود که هود روی اولادیپو خطا کرد اما اولادیپو هر دو پرتاب آزاد را از دست داد تا لری نانس تاثیر گذار ترین بازیکن زمین باشد و پیروزی نصیب ایندیانا شود. 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای