پیستونز با برد دنور شکست خانگی شنبه شب خود را جبران کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته هفدهم رقابت های ان بی ای، در مسابقه ای که بین دیترویت پیستونز و دنور ناگتس به میزبانی پیستونز برگزار شد دیترویت موفق شد تیم میهمان را با نتیجه 129-103 مغلوب کند.

آندره دروموند با 27 امتیاز، 12 ریباند، 3 پاس گل و 3 بلاک نقش چشمگیری در این برد داشت و به همراه تیمش روند پیروزی های پیاپی دنور در 6 دیدار متوالی را متوقف کرد.

پیستونز پس از شکست خانگی خود مقابل لس انجلس کلیپرز در دیدار شنبه که در آن برتری 25 امتیازی خود را از دست داد و بازی را واگذار کرد، این بار توانست قوای خود را بازیابد و برتری خود مقابل دنور را حفظ کند.  

دنور در این دیدار دست خالی بود و سه بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشت. بازیکن گارد راس، جمال موری به دلیل مصدومیت از قوزک پا برای ششمین بار غایب بود. بازیکن گارد شوتزن، گری هریس نیز برای سومین بازی متوالی حضور نداشت. پل میلساپ، فوروارد قدرتی تیم نیز به دلیل درد پای راست نتوانست در این بازی حضور یابد.

استنلی جانسون، بازیکن ذخیره دیترویت، 21 امتیاز و 6 ریباند، و لنگستون گالووی، دیگر بازیکن ذخیره، 18 امتیاز به ثبت رساندند. بلیک گریفین 17 امتیاز، 7 ریباند و 4 پاس گل، و رگی جکسون و لوک کنارد هریک 14 امتیاز به دست آوردند.

استنلی جانسون

تری لایلز برای دنور 20 امتیاز کسب کرد و مونته موریس 18 امتیاز افزود. مالک بیسلی و نیکولا جوکیچ هر یک 16 امتیاز به دست آوردند و میسون پلاملی 15 امتیاز، 11 ریباند و 6 پاس گل به ثبت رساند.

با این نتیجه، دنور در جایگاه دوم جدول کنفرانس غرب ایستاد و پیستونز رتبه نهم جدول کنفرانس شرق را به خود اختصاص داد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای