پیشرفت داور زن ایرانی؛ از قزل‌حصار تا قضاوت در فینال‌های معتبر دنیا

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، گلاره ناظمی که از زمین های سفت و سخت قزل حضار فوتبالش را شروع کرده بود شاید هیچوقت تصور نمی کرد که روزی در طی دو سال بتواند اکثر مسابقات مهم فوتسال را به عنوان داور وسط و دوم قضاوت کند.

گلاره ناظمی که تا همین سال پیش درگیر قضاوت در مسابقات لیگ برتر فوتسال با حقوق هر مسابقه 140 هزار تومان بود بعد از موفقیت در تورنمنت های بین المللی به مرور مورد توجه فیفا برای مسابقات معتبر قرار گرفت و برای مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان دعوت شد و با سه قضاوت قابل قبول و مورد تایید فیفا توانست مسابقه فینال این رقابت ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.

بعد از این رقابت ها بود که برای رقابت های المپیک جوانان فوتسال دنیا انتخاب شد و با قضاوت در 4 مسابقه بازهم برای فینال این رقابت ها انتخاب شد و با دریافت نمره قبولی، به ایران بازگشت.

آخرین سکانس از موفقیت گلاره ناظمی حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان بود که با قضاوت در سه مسابقه باز هم برای قضاوت در فینال این رقابت ها بین بوکاجونیورز و تیمی از برزیل برگزیده شد. قضاوت در سه فینال معتبر رشته فوتسال توسط گلاره ناظمی، او را تبدیل به 4 داور برتر این رشته کرده است.