پیشنهاد عجیب‌ ماریتیمو به‌ علیپور؛ کاهش دستمزد!

آخرین خبرها حکایت از آن دارد علی علیپور از باشگاه ماریتیمو پیشنهادی ۳۰۰ هزار دلاری برای تمدید قراردادش دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اگرچه یحیی گل محمدی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد هیچ تصمیمی برای جذب بازیکن ندارد و هنوز برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب بازیکنان زود است اما بی تردید علی علیپور یکی از گزینه های اصلی نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی ایران محسوب می شود و این احتمال وجود دارد اگر پرسپولیس تعلل کند باشگاه هایی نظیر گل گهر یا سپاهان با مبالغی بالا نسبت به جذب این مهاجم گلزن اقدام کنند. آن هم در حالی که پیشنهاد باشگاه ماریتیمو به علیپور، پیشنهاد غیر منتظره ای بوده است.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد علی علیپور از باشگاه ماریتیمو پیشنهادی ۳۰۰ هزار دلاری برای تمدید قراردادش دریافت کرده است. پیشنهادی که گفته می‌شود از قرارداد قبلی او کمتر است و به این ترتیب حضور او در پرتغال برای این بازیکن آنچنان منفعت مالی هم نخواهد داشت. از این رو بهترین فرصت در اختیار یحیی و باشگاه پرسپولیس قرار گرفته تا با پرداخت قراردادی ریالی این مهاجم گلزن را جذب کنند.

علیپور که بعد از جدایی از پرسپولیس هرگز رنگ تیم ملی را ندید، حالا بسیار امیدوار است با بازگشت به فوتبال ایران بار دیگر جایگاهش را در فوتبال ملی به دست بیاورد. هرچند کار او نسبت به دو سال قبل بسیار سخت تر شده اما همچنان امیدوار است و باید دید درنهایت کدام باشگاه ایرانی موفق به جذب او خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
علیپور: من و مهدی طارمی چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کردیم
علی علیپور: فعلا از ایران پیشنهادی به دستم نرسیده است
علیپور : وقتی دبیر کشتی می‌گرفت کنار تشک بودم

انتهای پیام /