پیش‌بازی لیگ قهرمانان آسیا | نبرد حیاتی ارتش سرخ در تاشکند ازبکستان

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران عصر فردا ( دوشنبه) در تاشکند به مصاف پاختاکور خواهد رفت تا شانس خود را برای صعود به دور حذفی افزایش دهد.

پرسپولیس از 4 مسابقه خود صاحب 4 امتیاز شده و تیم ازبک نیز از همین تعداد مسابقه توانسته 5 امتیاز را برای خود دشت کند. این دو تیم فردا برای پیروزی گام به زمین مسابقه خواهند گذاشت؛ دیداری که برای سرخپوشان حیاتی تر است چرا که فینالیست دوره قبل لیگ قهرمانان اسیا دوست ندارد در همین مرحله گروهی کنار برود ضمن اینکه مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر ایران نیز می خواهد از حیثییت فوتبال ایران دفاع کند.

پاختاکور که فصل قبل توانست به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر ازبکستان برسد جواز حضور در این دوره از رقابت ها را بدست اورد و فعلا از 4 دیدار موفق به کسب 5 امتیاز شده. تفاوت پرسپولیس و پاختاکور این است که سرخپوشان در صورت شکست به احتمال زیاد حذف خواهند شد اما تیم ازبکستانی در صورت شکست هم شانس برای صعود به دور بعدی را دارد.

پرسپولیس تا پیش از دیدار رفت فقط یک بار با پاختاکور بازی کرده که با حساب یک بر صفر مقابل این تیم شکست را پذیرا شد. باید دید در دیدار برگشت شاگردان برانکو چگونه تدابیر برانکو را در زمین پیاده خواهند کرد.

خبرنگار: سپهر خرمی