پیش‌بینی ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان | سیدجلال بازهم روی نیمکت سرخ‌ها؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی میزبان پیکان تهران است. این مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر برگزار خواهد شد و سرخپوشان در صورت پیروزی در آن می توانند بار دیگر به رتبه های بالای جدول صعود کنند.

پیشتر اما مسئله ای که هواداران پرسپولیس را نگران کرده بود، صرف نظر از کسب نتیجه در این فصل، اختلافی است که سیدجلال حسینی با کالدرون پیدا کرده و همین امر موجب شده تا سرمربی پرسپولیس از هفته دوم به بعد سیدجلال را به عنوان بازیکن ثابت یا حتی ذخیره به میدان نفرستد.

این موضوع و البته دریافت شش گل در شش مسابقه نگرانی زیادی را برای هواداران این تیم به وجود آورده که چرا با وجود کسب عنوان بهترین خط دفاع در سه فصل گذشته، سیدجلال حسینی که کلیدی ترین نقش را در این موفقیت داشته باید بیرون از زمین روی نیمکت قرار بگیرد؟

بعد از شکست مقابل شهر خودرو، حسینی و کالدرون با هم به صورت خصوصی صحبت کردند و مشکلات رخ داده را حل و فصل کردند؛ اما ظاهرا برای این مسابقه هم سیدجلال حسینی از روی نیمکت باید تقابل تیمش مقابل پیکان را نظاره کند و محمد انصاری و کنعانی زادگان به عنوان دو دفاع میانی پرسپولیس در این دیدار به میدان خواهند رفت.

همچنین مهدی شیری و محمد نادری نیز دو مدافع کناری سرخپوشان در این مسابقه حساس از هفته هفتم خواهند بود.

خبرنگار: سپهر خرمی