پیش بازی آث میلان – لاتزیو / سری آ

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، در ادامه بازی های سری آ ، امشب ساعت 23:15 به وقت تهران دو تیم لاتزیو و آث میلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان مقابل هم صف آرایی می کنند.

میلان در سه رویارویی اخیر خود با لاتزیو به عنوان میزبان، رکورد سه برد را به جا گذاشته است اما ظاهرا امشب این رکورد در خطر است چرا که این تیم شروع خوبی در لیگ نداشته و در عوض، لاتزیو در این فصل دو بازی اخیر خارج از خانه خود را برده است.  

آث میلان

آث میلان تا کنون 18 بار قهرمان ایتالیا شده اما از فصل 11-2010 دیگر موفق به کسب عنوان نشده است.

حاصل تلاش های این تیم در فصل جاری چهار برد، یک تساوی و پنج باخت در 10 بازی بوده است و در حال حاضر با 13 امتیاز در رده دهم جدول سری آ قرار دارد.

این تیم پنج شنبه مقابل اسپال مسلط بازی کرد، با این حال تنها از طریق ضربه آزاد سوسو موفق شود قفل دروازه حریف را باز کند.

ماتیا کالدرا به دلیل مصدومیت همچنان قادر به بازی برای تیمش نیست و حضور رودزیگز نیز مورد تردید است.

ترکیب احتمالی استفانو پیولی برای دیدار امشب 3-3-4 خواهد بود.

لاتزیو

لاتزیو در چهار فصل اخیر سری آ به ترتیب هشتم، پنجم، پنجم و هشتم شده است، اما با بازی هایی که در این فصل ارائه داده، به نظر می رسد بتواند جزو چهار تیم برتر قرار بگیرد. این تیم در حال حاضر با 18 امتیاز رتبه پنجم جدول سری آ را داراست.

لاتزیو در دیدار قبلی خود تورینو را 0-4 در هم کوبید و در مجموع در دو دیدار آخر خود محکم و مقتدر ظاهر شده است؛ ضمن آن که این تیم در پنج دیدار اخیر خود در سری آ متحمل هیچ شکستی نشده و امیدوار است امشب با برد مقابل آث میلانی که چندان روی فرم نیست به سومین برد پیاپی خود در سری آ دست یابد.

در تیم لاتزیو، سیلویو پروتو همچنان غایب خواهد بود.

انتظار می رود سیمونه اینزاگی امشب تیم خود را با ترکیب 2-5-3 به میدان بفرستد.

منبع: اسپورتس مول و هو اسکورد