پیش بازی آرسنال – تاتنهام؛ راند دوم دربی شمال لندن در لیگ کاپ

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امشب در مهم‌ترین دیدار یک چهارم نهایی لیگ کاپ، آرسنال میزبان تاتنهام خواهد بود.

مشخصات بازی

زمان: ساعت 23:15 چهارشنبه 28 آذر 97 (19 دسامبر 2018)

محل برگزاری: ورزشگاه امارات

داور: جاناتان ماس

وضعیت دو تیم

روند 22 بازی بدون شکست آرسنال سرانجام در هفته هفدهم لیگ برتر شکسته شد. آن‌ها در خانه ساوتهمپتون با حساب 3-2 مغلوب شدند. با این حال یک شکست نمی‌تواند توپچی‌ها را از روند خوبشان دور کند.

تاتنهام نیز در 11 بازی اخیرش تنها یک شکست را تجربه کرده است، بازی هفته چهاردهم لیگ مقابل آرسنال. دربی شمال لندن با برتری 4-2 به سود آرسنال خاتمه یافت.

پوچتینو، سرمربی تاتنهام اذعان داشته که شرایط این بازی تفاوت دارد. آن دربی با حواشی و درگیری بین بازیکنان دو تیم همراه شد و همین موضوع حساسیت‌های دربی را بیش از پیش می‌کند. باید دید که آیا اسپرز می‌تواند انتقام شکست از همشهری را در لیگ کاپ انگلیس بگیرد؟

در آستانه نیم‌فصل هستیم و کار در لیگ حساس و فشرده دنبال می‌شود، علاوه بر این مصدومین پرتعداد دو تیم نیز شاید باعث شود که دو مربی تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به زمین نفرستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبان بازی

راب هولدینگ، دنی ولبک، امیل اسمیت رو و موروپانوس مصدومان آرسنال برای این بازی هستند. وضعیت موستافی، بیرین و کولاشیناچ نیز مشخص نیست.

اوضاع مصدومین تاتنهام نیز دست‌کمی از آرسنال ندارد. وانایاما، یانسن، دایر، دمبله و فرتونگن غایب خواهد بودند. وضعیت سانچز، کین و اوریه مشخص نیست.

دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ

شب گذشته دو بازی از این مرحله برگزار شد. بورتون دسته سومی با پیروزی 1-0 مقابل میدلزبورو به نیمه نهایی راه یافت. منچسترسیتی نیز پس از تساوی 1-1 در جریان بازی، با ضربات پنالتی موفق به پیروزی مقابل لسترسیتی شد.

در دیگر بازی امشب چلسی میزبان بورنموث خواهد بود تا تکلیف چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ کاپ مشخص شود.