پیش بازی المپیاکوس – میلان؛ ماموریت غیرممکن برای قرمز و سفیدها

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در چارچوب هفته آخر از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا در فصل 2018/19، المپیاکوس میزبان میلان خواهد بود.

مشخصات بازی

زمان: ساعت 23:30 پنج‌شنبه 22 آذر 97 (13 دسامبر 2018)

محل برگزاری: ورزشگاه کارایسکاکیس آتن

داور: بنوا باستین (فرانسه)

وضعیت دو تیم

به نسبت سال‌های اخیر میلان فصل بهتری را پشت سر می‌گذارد. در سری آ، میلان با هفت پیروزی و تنها سه شکست 26 امتیازی است. آن‌ها هم‌اکنون در رتبه چهارم جدول لیگ قرار گرفته‌اند و اگر تا پایان فصل همین رتبه یا رتبه‌های بالاتر را کسب کنند می‌توانند به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند. در لیگ اروپا حاصل کار میلان تا هفته پنجم سه پیروزی، یک شکست خانگی مقابل رئال بتیس و یک تساوی خارج از خانه مقابل این تیم بوده است.

روسونری درحالی به آتن سفر می‌کند که بازی رفت با حساب 3-1 رقیب یونانی خود را شکست داده است. المیپاکوس هفت امتیازی برای صعود به دور بعد به یک نتیجه خوب مقابل میلان نیاز دارد. آن‌ها با برتری دو بر صفر می‌توانند جواز حضور در مرحله حذفی لیگ اروپا را به دست آورند. میلان 10 امتیازی است و المپیاکوس 7 امتیازی، از همین روی تیم یونانی برای صعود به پیروزی و کسب نتیجه بهتر از میلان در بازی رفت نیاز دارد.

المپیاکوس در سوپرلیگ یونان پس از گذشت 13 هفته با 27 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است. قرمز و سفید‌ها با پائوک صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارند.

المپیاکوس طی تمام بازی‌های فصل جاری تنها در یک بازی خانگی شکست خورده است؛ این درحالیست که میلان طی 9 بازی خارج از خانه خود در این فصل، تنها 3 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته. همین موضوع سبب می‌شود که قرمز و سفیدها امید به جبران نتیجه مقابل روسونری داشته باشند.

جدول گروه F رقابت‌های لیگ اروپا

ترکیب احتمالی و آمار دو تیم

نکات آماری:

المپیاکوس طی 12 بازی اروپایی با رقبای ایتالیایی تنها در سه بازی موفق به کسب پیروزی شده است. همچنین آن‌ها در پنج بازی از هشت تقابل اخیر با ایتالیایی‌ها شکست خورده‌اند.

میلان هیچگاه نتوانسته در یونان پیروز شود. چهار تساوی و یک باخت حاصل پنج سفر روسونری به یونان بوده است.

غایبان بازی:

احمد حسن تنها مصدوم المپیاکوس است.

استرینیچ، بیلیا، کالدارا، موساکیو، رومانیولی و بوناونتورا، مصدومان میلان برای این بازی هستند.