پیش بازی اینترمیلان – آیندهوون


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،اینتر میلان در ورزشگاه سن سیرو امشب به مصاف آیندهوون می رود. باشگاه ایتالیایی به دنبال صعود از این مرحله و پیوستن به جمع 16 تیم است اما این امر منوط به نتیجه بازی همزمان بارسلونا – تاتنهام است. اینترمیلان از فصل 2015-2014 موفق نشده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یابد.

چنانچه تاتنهام موفق شود بارسلونا را درنیوکمپ ببرد، اینترمیلان از صعود باز خواهد ماند اما سایر نتایج – البته در صورتیکه اینتر موفق شود آیندهوون را شکست دهد –اینترمیلان را به جمع 16 تیم برتر سوق خواهد داد.

آیندهوون هر نتیجه ای امشب کسب کند از دوررقابت ها حذف خواهد شد. تیم هلندی تنها یک امتیاز در گروه B کسب کرده و حتی پیروزی بر اینترمیلان دردی از آنها دوا نمی کند.

رجا ناینگولان، هافبک بلژیکی اینترمیلان،غایب اصلی میدان است. او از دیدار اینترمیلان – تاتنهام به بعد نتوانسته در ترکیب تیم حاضر شود و اگرچه لوچانو اسپالتی به بازگشت او امیدوار است اما بعید است این بازیکن 30 ساله بتواند به این زودی به میدان بازگردد.

تیم میهمان با مشکل مصدومیت های جدید روبرو نیست، اما غایبان دیرینه این تیم رایان توماس و ماتیاس ورت همچنان با آسیب دیدگی زانو دست و پنچه نرم می کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

اینترمیلان: هاندانوویچ، ورسایکو، اشکرینیار، میراندا، آساموا، گالیاردینی، بروزوویچ، ژوآئو ماریو، پولیتانو، ایکاردی، پریشیچ.

آیندهوون: زوت، دامفریس، شواب، ویرگور، آنجلینو، روزاریو، هندرکس، لوزانو، پریرو، برخواین، دی یونگ.

دیدار امشب چهارمین دیدار این دو تیم درلیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. مدتی قبل دو تیم در اولین بازی گروهی خود در این فصل با یکدیگر رقابت کردند که 2-1 به سود اینتر پایان یافت و قبل تر از آن دررقابت های 2008-2007 نیز دو مسابقه در مرحله گروهی برگزار کرده بودند که در آن دوبازی نیز پیروزی از آن اینتر بود.

اینترمیلان پس از برد 5-0 در مقابل جنوا،از 6 بازی اخیر خود تنها یکی را برده و سه باخت و دو مساوی در کارنامه دارد. چنین نتایجی باعث شد آنها جایگاه دوم جدول سری آ را به ناپولی واگذار و به جایگاه سوم سقوط کنند.

آیندهوون با پیروزی در 14 مسابقه از 15 مسابقه لیگ برتر فوتبال هلند، رتبه یکم جدول اردویسه را داراست و نتایجی که این تیم دراردویسه گرفته تناقض بسیاری با نتایجش در لیگ قهرمانان دارد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع:90min