پیش بازی اینترمیلان – بارسلونا / لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، در هفته ششم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، امشب ساعت 23:30 در ورزشگاه سن سیرو دیداری مهم بین اینترمیلان و بارسلونا از گروه F برگزار می گردد.

بارسلونا برای برگزاری ششمین و آخرین دیدار گروهی به ایتالیا سفر کرده است. این تیم با سه برد و دو تساوی 11 امتیاز دارد و در صدر جدول گروه F است؛ در حالی که اینترمیلان با دو برد، یک تساوی و دو باخت مانند بروسیا دورتموند هفت امتیازی است و جایگاه دوم جدول گروه را به خود اختصاص داده است.

دیدار رفت این دو تیم 1-2 به سود بارسا رقم خورده است.

اطلاعات آماری

– در دیدارهایی که پیشتر بین این دو تیم برگزار شده، پنج پیروزی سهم بارسا و تنها یک پیروزی سهم اینتر بوده؛ سه بازی نیز با تساوی پایان یافته است.

– آنتونیو کونته در سه دیداری که مقابل بارسلونا داشته، هرگز نتوانسته این تیم را شکست دهد و این سه دیدار به دو باخت و یک تساوی برای شاگردان او منجر شده است.

– چهار دیدار از شش دیدار پیشین این دو تیم که در سن سیرو برگزار شده با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

– اینتر هرگز در لیگ قهرمانان در خانه خود به یک تیم اسپانیایی نباخته است.

– بارسا در 33 بازی اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، تنها یک بار در نوامبر 2016 بازی را 1-3 به منچسترسیتی واگذار کرده است.

اینتر میلان

آبی مشکی ها در حال حاضر با 38 امتیاز صدرنشین سری آ هستند، اما وضعیت آنها در لیگ قهرمانان قدری پیچیده تر است، چرا که این تیم برای کسب عنوان دوم گروه و صعود به مرحله حذفی، در نبردی رقابتی با بروسیا دورتموند قرار دارد.

کونته امشب با بحران مصدومیت مواجه است و چند بازیکن کلیدی خود از جمله الکسیس سانچز، استفانو سنسی، نیکولو بارلا و روبرتو گالیاردینی را دراختیار ندارد، ضمن ان که حضور آنتونیو کاندروا و کوادوو آساموا نیز مورد تردید است.

این تیم با آرایش احتمالی 2-5-3 به میدان می رود.

بارسلونا

بارسلونا صدرنشین لالیگا است و صرف نظر از نتیجه ای که در دیدار امشب کسب می کند، صعود خود به مرحله بعدی را برای سیزدهمین فصل متوالی قطعی کرده است.

والورده امشب چهار بازیکن خود، نلسون سمدو، آرتور، عثمان دمبله و جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بعلاوه، این سرمربی تصمیم دارد به جرارد پیکه، لیونل مسی و سرجی روبرتو استراحت دهد و بنابراین قطعا تغییراتی در تیم خود ایجاد می کند و به برخی نیمکت نشینان از جمله موسی واگه فرصت حضور می دهد.

بارسا امشب با چیدمان احتمالی 3-3-4 وارد زمین می شود.

قرار است امشب کاپیتان های دو تیم در حرکتی نمادین بازوبندهایی که بر روی آن “نه به تبعیض” نوشته شده به بازو ببندند.

منبع: اف سی بارسلونا  و  هارد تکل