پیش بازی اینترمیلان – بروسیا دورتموند / لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، در هفته سوم لیگ قهرمانان، اینترمیلان امشب ساعت 22:30 به وقت تهران در حالی در ورزشگاه سن سیرو میزبان بروسیا دورتموند است که هر دو تیم در پی کسب نتیجه برد هستند.

نکته قابل تامل در خصوص پیشینه تقابل تیم های اینترمیلان و بروسیا دورتموند این است که در شش دیدار آخری که بین این دو تیم صورت گرفته، اینترمیلان پنج بازی را واگذار کرده است.

اینترمیلان

شاگردان آنتونیو کونته در حال حاضر با یک امتیاز از دو بازی در قعر جدول گروه F موسوم به گروه مرگ قرار دارند و حریف آنها، دورتموند، همراه با بارسلونا چهار امتیازی است، اما به واسطه تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا صدرنشین جدول گروه است. 

اینتر که با برد چهار بر سه مقابل ساسوئولو از سری آ به روند بدون پیروزی خود در دو بازی پیاپی پایان داد، قصد دارد به اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان دست یابد. اما دریافت سه گل در آن دیدار نشان از ضعف دفاعی این تیم دارد، به گونه ای که اتنقادات زیادی را متوجه کونته و تیمش کرده است.

الکسیس سانچز به دلیل مصدومیت قوزک پا تا پایان 2019 قادر به بازی نخواهد بود و استفانو سنسی نیز در دیدار امشب غایب است. علاوه بر اینها، حضور دنیلو دمبروزیو نیز مورد تردید است. اینتر با ترکیب احتمالی 2-5-3 به میدان می رود.  

بروسیا دورتموند

دورتموند در هشت دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان در هفت بازی کلین شیت کرده است که این امر می تواند اهمیت این تیم را برای تیم حریف آشکار سازد.

بروسیا در آخرین بازی خود در بوندس لیگا مقابل بروسیا مونشن گلادباخ با تک گل مارکو رویس به پیروزی 0-1 رسید و همین برد باعث شد این تیم با بایرن مونیخ هم امتیاز شود و جایگاه چهارم جدول بوندس لیگا را کسب کند. با این حال، شاگردان لوسین فاور در دو دیدار آغازین خود در لیگ قهرمانان چندان زهرآگین ظاهر نشده اند و تنها دو گل به ثمر رسانده اند.

این تیم در صورت غلبه بر اینتر از موقعیت خوبی برای صعود از این گروه سخت و پیوستن به جمع 16 تیم برخوردار می گردد. با وجود این، به نظر می رسد فاور تاکتیک محافظه کارانه ای را برای تیمش در نظر بگیرد.

لوکاش پیشچک و مارسل اشملزر به دلیل مصدومیت و مارکو رویس به دلیل بیماری در ترکیب امشب تیم خود حضور نخواهند داشت و  فاور تیم خود را با ترکیب احتمالی 2-4-4 به زمین خواهد فرستاد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسپورتس مول و هو اسکورد