پیش بازی اینترمیلان – یوونتوس / سری آ

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، در هفته هفتم مسابقات سری آ، اینترمیلان امشب ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو میزبان یوونتوس خواهد بود.

آنتونیو کونته، کاپیتان و مربی سابق یوونتوس و مربی فعلی اینترمیلان، هر شش بازی خود را برده و تیم خود را با هیجده امتیاز صدرنشین جدول سری آ کرده است. یوونتوس نیز با کسب پنج برد و یک تساوی از شش بازی با اختلاف دو امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

اینترمیلان

اینترمیلان در این فصل تاکنون در همه دیدارهای خود به پیروزی رسیده و در شش مسابقه تنها دو گل دریافت کرده است. این تیم رقیبانی همچون آث میلان و لاتزیو را مغلوب کرده اما بدون شک دیدار امشب مقابل یوونتوس می تواند سخت ترین چالش این تیم باشد؛ تیمی که هیچ گونه اثری از تسلیم شدن را در آن نمی توان دید.  

 آخرین باری که اینتر در میان سه تیم نخست سری آ جای گرفت به فصل 11-2010 بازمی گردد. از آن زمان به بعد این یوونتوس بوده که همواره عنوان ها و جام ها را درو کرده؛ با وجود این، اینترمیلانِ این فصل می تواند تهدیدی جدی برای یوونتوس باشد.

اینتر در لیگ قهرمانان در غیاب روملو لوکاکو مقابل مسی و سوارز تسلیم شد و 1-2 از بارسلونا شکست خورد تا در دو بازی نخست خود در لیگ قهرمانان تنها به یک امتیاز بسنده کرده باشد.

امشب الکسیس سانچز از بازی محروم و حضور روملو لوکاکو نیز نامعلوم است. از این رو ساری احتمالا به جای آرایش 3-3-4 آرایش جدیدی را به کار خواهد گرفت.

یوونتوس

شاگردان ساری گرچه مقابل فیورنتینا به تساوی بدون گل رضایت دادند و در صدر جدول نیستند، اما نتایجی که بانوی پیر در این فصل و فصول گذشته کسب کرده کافی است تا تن هر حریفی را بلرزاند.

این تیم با کسب برد 0-3 مقابل بایر لورکوزن اعتماد به نفسی مضاعف پیدا کرده و چیدمان تیم مبنی بر یک بازی هجومی، ساری را پس از مدت ها به پیروزی بیش از یک گل رساند.

یوونتوس امیدوار است خط حمله اینتر امشب با محدودیت مواجه باشد چرا که این تیم نیز با معضل مصدومیت مدافعانش متیا دی شیلیو، دنیلو و جورجو کیه‌لینی روبروست.

باید دید کدام یک از دو مربی سابق چلسی امشب پیروز میدان خواهد بود، کونته یا ساری؟

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسپورتس مول و هو اسکورد