پیش بازی بایرن مونیخ – بروسیا دورتموند / بوندس لیگا

در هفته یازدهم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ امشب ساعت 9 به وقت تهران در آلیانتس آرنا میزبان بروسیا دورتموند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، دورتموند با پنج برد، سه تساوی و دو باخت جمعا با 19 امتیاز رتبه سوم جدول را داراست و بایرن با پنج برد، چهار تساوی و یک باخت با 18 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

بایرن در مجموع از هفت تقابل اخیر خود با دورتموند در خانه، در پنج دیدار به پیروزی دست یافته و در هر بازی حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

آخرین دیدار دو تیم به رقابت آنان در سوپر جام فوتبال آلمان در ماه آگوست باز می گردد که در آن بایرن بازی را 0-2 واگذار کرد. اما از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی در دو باشگاه صورت گرفته است.

بایرن مونیخ

بایرن در دیدار هفته قبل خود مقابل آینتراخت فرانکفورت به باخت تحقیرآمیز 1-5 تن در داد که به اخراج سرمربی کروات این تیم، نیکو کواچ، منجر شد. دیدار امشب اولین بازی بایرن تحت هدایت هانس دیتر فلیک است. به نظر نمی رسد بایرن امشب با غرور همیشگی وارد بازی شود.

این تیم امشب غایبان زیادی دارد: نیکلاس زوله (آسیب دیدگی زانو) و یان-فیت آرپ (شکستگ مچ دست) در ترکیب حضور نخواهند داشت و لوکاس هرناندز (مصدومیت مچ پا) نیز بعید است تا پایان ماه بتواند در بازی ها حاضر شود. ژرومه بواتنگ که در دیدار قبل در فرانکفورت اخراج شد نیز از حضور در دو بازی محروم خواهد بود.

بروسیا دورتموند

دورتموند سه بازی آخر خود را برده و با آمادگی و اعتماد به نفس وارد دیدار امشب می شود.

دورتموند در این فصل تحت هدایت لوسین فاور یکی از بهترین رکوردهای دفاعی خود را ارائه داده و البته با وجود استعدادهای جوانی نظیر یولیان برانت، تورگان هازارد و جیدن سانچو در خط حمله نیز نمایش خوبی داشته است.

حضور مارکو رویس و جیدن سانچو در ترکیب امشب دورتموند هنوز نامعلوم است.

پیش بینی می شود هر دو تیم امشب با آرایش 1-3-2-4 بازی کنند.

منبع: اسپورتس مول و هو اسکورد