پیش بازی بایرن مونیخ – وردربرمن

 

 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه بایرن مونیخ امشب در ورزشگاه وزراشتادیون شهر برمن به مصاف وردربرمن می رود تا فاصله خود با دورتموند، تیم برتر بوندس لیگا را کاهش دهد. بایرن فصل سختی را تا به اینجا پشت سر گذاشته و نتوانسته برتری خود را در بوندس لیگا حفظ کند. نیکو کواچ سرمربی اهل کرواسی این تیم در ماه های اخیر زیر ذره بین بوده و اگر تیمش نتواند امشب وردربرمن را مغلوب کند، دوران مربیگری اش در این تیم رو به پایان خواهد گذاشت. البته بایرن در لیگ قهرمانان موفق شده 5-1 بنفیکا را ببرد و این برد اعتماد به نفس تیم را تا حدی افزایش داده است.

وردربرمن در هفته های اخیر علیرغم شروع رعدآسای این فصل، در سه بازی اخیر خود برد نداشته و در چهار بازی اخیر لیگ 12 گل دریافت کرده است. بنابراین مسابقه امشب یک رویارویی مهم برای هر دو تیم محسوب می شود.

انتظار می رود فلورین کوفت سرمربی وردربرمن همچون بازی های گذشته اش در برابر تیم های قوی، تیمش را با چیدمان 2-1-4-3 و با ترکیب زیر به میدان بفرستد:

پاولنکا، ولیکوویچ، لنگکمپ، مویساندر، گبر-سیلاسی، اگشتاین، شاهین، آگوستینسون، کلاسن، کروز و هارنیک

کواچ احتمالا تیمش را با همان ترکیبی که روز سه شنبه 5-1 بنفیکا را برد و موجب تقویت روحیه این  تیم شد در نظر خواهد گرفت و به این ترتیب بازیکنان زیر را با چیدمان 1-4-1-4  به میدان می فرستد:

نویر، رافینیا، شوله، بواتنگ، آلابا، کیمیچ، روبن، مولر، گورتزکا، ریبری و لواندوسکی

 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع :The Hard Tackel