پیش بازی برزیل – پرو در کوپا امریکا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های برزیل و پرو امشب سومین و آخرین دیدار گروهی خود را در حالی در ورزشگاه آرنا کورینتیانس در شهر سائو پائولو برگزار خواهند کرد که هر دو 4 امتیازی هستند و هر تیمی که پیروز شود به عنوان تیم اول به دور بعد خواهد رفت.

برزیل در 8 دیدار آخر کوپا امریکا در خاک خود موفق به ثبت کلین شیت شده و آخرین باری که در این رقابت ها در خانه گل خورده به تورنمنت 1989 بازمی گردد. این تیم در 15 تقابل اخیر خود با پرو تنها دو بار باخته است؛ با این همه، حریف می تواند دردسرهایی برای میزبان خود درست کند.

برزیل در غلبه بر ونزوئلا در سالوادور ناکام ماند و از سوی هواداران خود مورد بی مهری قرار گرفت. هر سه گل شاگردان تیته در دیدار با ونزوئلا از سوی VAR مردود اعلام شد و اکنون برزیل برای صعود به یک چهارم نهایی باید از شکست پیشگیری کند تا هودارانش را خشنود نگه دارد و ترس و تنش حذف زودهنگام را از بین ببرد.

سرمربی برزیل تغییرات چندانی در ترکیب تیم خود ایجاد نخواهد کرد. آرتور که مصدومیتش بهبود یافته به بازی برخواهد گشت و جایگزین فرناندینیو خواهد شد. اورتون بازیکن نیمکت نشین برزیل که بازی های تاثیرگذاری را در دیدارهای قبل به نمایش گذاشته جای داوید نرس را خواهد گرفت و احتمال استفاده از گابریل ژسوس نیز وجود دارد.

پرو در 7 دیدار اخیر خود در کوپا امریکا متحمل شکست نشده و چهار برد و سه تساوی در کارنامه دارد. شاگردان ریکاردو گارسیا پس از پیروزی 1-3 مقابل بولیوی به صعود بسیار امیدوار هستند اما در مقابل تیم میزبان کار دشواری در پیش دارند و نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز برای آنها رضایتبخش است.

پرو احتمالا با ترکیبی که در دیدار قبل به میدان رفت بازی خواهد کرد چراکه بازیکن مصدوم یا محروم ندارد، اما اگر قرار باشد تغییری در ترکیب خود ایجاد نماید استفاده از ادیسون فلورس در میان 11 نفر شروع کننده خواهد بود. ارائه یک بازی دفاعی برای کسب تساوی از سوی این تیم محتمل است و انتظار می رود شاگردان گارسی با آرایش 1-3-2-4 به میدان بروند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد