پیش بازی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا: پرسپولیس – کاشیما آنتلرز

به گزارش شبکه لحظه :

 

امشب در ورزشگاه آزادی دو تیم قدرتمند آسیایی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا به نبرد یکدیگر می روند. تیم ژاپنی با برد 2-0 خود در دیدار رفت و گلهای بازیکنان برزیلی اش از نظر امتیاز از پرسپولیس جلوتر است اما با توجه به پتانسیل ورزشگاه آزادی که یکی از بزرگ ترین ورزشگاه های آسیاست انتظار می رود پرسپولیس با بهره مندی از شور و غوغای هوادارانش بتواند شکست خود را جبران کند. نتیجه هر چه باشد، این بازی یکی از هیجان انگیزترین رقابت های باشگاه های آسیایی خواهد بود.

پرسپولیس

شیرهای تیم تهرانی در ورزشگاه آزادی شکست ناپذیرند اما برای کسب عنوان قهرمانی حتما باید کاشیما را مغلوب کنند. آنها باید حداقل دو گل به تیم ژاپنی بزنند و گلی هم دریافت نکنند. چنانچه کاشیما آنتلرز گل اول را به ثمر برساند پرسپولیس برای جبران مجبور است 4 گل بزند.

علاوه بر این پرسپولیس هافبک خود سیامک نعمتی را نیز در اختیار ندارد و این در حالی است که کنترل میانه میدان اهمیت اساسی برای این تیم دارد. در نبود سیامک نعمتی که در بازی رفت از زمین اخراج شد نقش بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس حیاتی تر خواهد بود چرا که او باید مهاجمین تیم یعنی علیپور و منشا را تغذیه کند تا تیم میزبان بتواند شکست خود را جبران و عظمت خود در آسیا را حفظ کند.

کاشیما آنتلرز

کاشیما با پیروزی 2-0 خود روحیه اش بالا رفته و می داند که سرنوشت این رقابت قاره ای در دستان اوست. گل زدن به علیرضا بیرانوند یاران پرسپولیس را در موقعیت صعود از کوه قرار داده است. کسب عنوان قهرمانی توسط اوراوا رد دیاموندز ، دیگر باشگاه ژاپنی در سال گذشته سبب شده گو ویا مربی کاشیما با اعتماد نفس بیشتری وارد عرصه شود و به قهرمانی متوالی ژاپنی ها در این رقابت ها بیندیشد.

تیم ژاپنی در دیدار رفت در کاشیما توانست علیرغم نمایش تیم فیزیکی پرسپولیس با گل های سیلوا (دقیقه 58) و سرجینیو (دقیقه 70) تیم ایرانی را شکست دهد . چنانچه سیلوا بازیکن 32 ساله کاشیما بتواند وظیفه اش را به خوبی انجام دهد و در کنترل موج حملات ابتدایی پرسپولیس موفق عمل کند و تلاش های میزبان بی اثر سازد، تیم ژاپنی در مسیر کسب عنوان قهرمانی قرار خواهد گرفت.

منبع : خبرگزاری ای اف سی

مترجم: نسرین صحیحی