پیش بازی (سایپا-شهرخودرو) هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه ؛ در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم شهر خودرو مقابل سایپا صف‌آرایی خواهد کرد.

عملکرد سایپایی ها در سه دیدار اخیرشان دو باخت و یک تساوی بوده است که وضعیت آنها را از لحاظ رتبه در جدول خطرناک کرده است و آنها را به رتبه 12 رسانده ؛ شاگردان ابراهیم صادقی در 8 هفته اخیر تنها توانسته اند 8 امتیاز کسب کنند شاید این عملکرد برای سایپایی که جوانگرایی حتی به نیمکت آن هم منتقل شده است بد نباشد ولی آنها برای اینکه خطر سقوط را از دور کنند در چند هفته آینده امتیازات قابل توجهی را باید کسب کنند تا مثل چندین فصل اخیر تیم سایپا در میانه جدول با آرامش تمرکز خود را بر روی پرورش بازیکنان جوان بگذارد. این آرامش برای ابراهیم صادقی که در نشست خبری خود در بازی گذشته به این موضوع پرداخت واجب تر از هرچیز دیگری است.

اما یحیی گل محمدی دو فصل است که نتوانسته شخصیت قهرمانی و بزرگی را به تیم خود تزریق کند تا علاوه بر بازی زیبایی که تیم او به نمایش می گذارد بتواند قهرمانی را به مشهد الرضا ببرد.

آنها تا به اینجای کار با یک بازی کمتر و 16 امتیاز در رتبه سوم لیگ قرار گرفته اند و همچون یک مدعی توازن خوبی بین گل های زده و خورده آنها برقرار است. شاگردان گل محمدی اگر خوش شانس باشند می توانند با پیروزی در هفته نهم و یک بازی کمتر به صدر جدول برسند که این قضیه فشار های مختلف را از روی آن ها از بین می برد.