پیش بازی سنگال – الجزایر در جام ملت های آفریقا 2019 / تقابل ماحرز و مانه

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، دو تیم سنگال و الجزایر از گروه C امشب برای برگزاری دومین بازی گروهی خود مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. سنگال در دیدار اول خود تانزانیا را 0-2 شکست داده و الجزایر نیز با همین نتیجه کنیا را مغلوب کرده و بنابراین هر دو تیم با سه امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

الجزایر و سنگال تاکنون سه بار در جام ملت های آفریقا دیدار داشته اند که حاصل آن دو برد برای الجزایر و یک تساوی بوده است. اما سنگال در این تورنمنت از وجود مهاجمی به نام سادیو مانه بهره مند است که حضور درخشانی در فصل گذشته لیورپول داشته و شاید بتواند اولین پیروزی سنگال بر الجزایر را در جام ملت های آفریقا رقم بزند.

سنگال

نتایجی که سنگال در 17 دیدار اخیر خود در جام ملت های آفریقا کسب کرده 3 برد، 4 تساوی و 10 باخت بوده است اما نکته اینجاست که سه پیروزی این تیم طی 5 دیدار اخیرش حاصل شده که این نشان از رشد چشمگیر این تیم دارد.

سلیف سانه، مدافع میانی باشگاه شالکه 04 در بازی با تانزانیا دچار آسیب دیدگی قوزک پا شد و در این دیدار غایب خواهد بود و شیخو کویاته جایگزین او خواهد شد. سادیو مانه که از حضور در دیدار نخست جام به دلیل محرومیت غایب بود به دیدار امشب بازمی گردد. ام بایه نیانگ که در بازی قبل به جای مانه به زمین آمده بود تنها یک شوت از 8 شوت خود را در چارچوب زد و نتوانست تاثیرگذار باشد.

الجزایر

انتظار نمی رود جمال بلماضی، سرمربی الجزایر، پس از برد آسان کنیا تغییری در ترکیب تیم خود ایجاد کند. بغداد بونجاح، بازیکن باشگاه السد، که در دیدار قبل یک گل به ثمر رساند قطعا در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود. ریاض ماحرز، زننده گل دوم بازی قبل، نیز بونجاح را در خط حمله یاری خواهد کرد.

پیش بینی می شود هر دو تیم در بازی امشب با ترکیب 1-4-1-4 به میدان بروند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد