پیش بازی سپاهان و پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه؛ پیش بازی سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران – از سری مسابقات جام حذفی ایران ( مرحله نیمه نهایی )

پرسپولیس و سپاهان در ۲ دهه اخیر جدال‌های تماشایی زیادی در لیگ و حذفی با یکدیگر داشتند به نحوی که تقابل دو تیم ال‌کلاسیکوی ایران نامگذاری شده است. این دو تیم در ۶ دورۀ جام حذفی باهم روبه‌رو شده‌اند که در ۳ دوره سپاهان موفق به حذف پرسپولیس شده و در ۳ فصل نیز این پرسپولیس بوده که توانسته حریف قدرتمند خود را از گردونه رقابتها خارج کند.

*دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس هم در حال حاضر به فروش می‌رسد و شایعات مبنی بر اتمام این قسم از بلیت‌ها صحت ندارد.

*عباس روغنی به عنوان ناظر انضباطی در این دیدار حضور دارد.

*با اعلام ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند بدون مشکل می‌تواند امشب مقابل سپاهان به میدان برود.

*گزارش این مسابقه برعهده علیرضا جماعتی است.

فیلم پیش بازی سپاهان و پرسپولیس:

چند ساعت مانده به شروع بازی، شهر اصفهان حال و هوای خاصی پیدا کرده است و طرفداران دو تیم برای خریدن بلیت این مسابقه به محل‌هایی تعیین شده مراجعه کرده و صف‌های طولانی تشکیل داده‌اند.

صبح امروز چهارشنبه سه محل ورزشگاه تختی، ورزشگاه پیروزی و باغ دریاچه برای فروش بلیت هواداران سپاهان و ورزشگاه انقلاب برای فروش بلیت به هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده بود.

با توجه به این که فقط یک محل برای هواداران پرسپولیس که قصد خرید بلیت دارند، تعیین شده است، ازدحام جمعیت باعث به وجود آمدن حواشی شده است.

گفته می‌شود فضای شهر اصفهان به گونه‌ای است که باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت هتل خود را در شهر اصفهان انتخاب نکنند و در خارج از این شهر مستقر بشوند.

روز گذشته و با حضور تیم پرسپولیس در فرودگاه اصفهان به دلیل این که هواداران سپاهان در فرودگاه حضور داشتند و مدام شعار سر می‌دادند، تیم پرسپولیس به سرعت به سمت هتل خود در ۲۵ کیلومتری شهر اصفهان رفته و در آنجا مستقر شد.

اطراف این هتل توسط نیوجرسی‌های بلند پلاستیکی پوشانده شده است، هرچند اطراف هتل آن‌ها شامگاه گذشته در اختیار هواداران سپاهان بود و مدتی در بعدازظهر گذشته تعدادی از هواداران پرسپولیس نیز در آنجا حضور داشتند.

اما در اصفهان و اطراف هتل تیم سپاهان نیز وضعیت ویژه بود، طرفداران این تیم تا پاسی از شب در اطراف هتل شعار قهرمانی سر می‌دادند.

در حال حاضر نیز مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش جهان پر از خودروهای زرد رنگ است و در برخی از میادین شهر اصفهان به صورت رایگان آرم باشگاه سپاهان بر روی خودروها نقاشی می‌شود.

ورزشگاه نقش جهان روز گذشته به دوربین‌های مداربسته متعدد مجهز شده تا تک تک حرکات تماشاگران زیر نظر باشد و نیروی انتظامی نیز از صبح امروز این ورزشگاه را تحت کنترل خود قرار داده است.