پیش بازی لسترسیتی – آرسنال / لیگ برتر انگلیس

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، امشب ساعت 21 به وقت تهران، آرسنال و لسترسیتی در کینگ‌ پاور، ورزشگاه اختصاصی باشگاه لسترسیتی، به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، لسترسیتی با هفت برد، دو تساوی و دو باخت در مجموع با 23 امتیاز جایگاه سوم جدول لیگ برتر را دارد و امیدوار است با کسب برد در دیدار امشب به رتبه دوم صعود کند. آرسنال نیز با با چهار برد، پنج تساوی و دو باخت دارای 17 امتیاز است و در رده پنجم جدول مذکور قرار گرفته است.

دیدار امشب صد و چهل و دومین تقابل این دو باشگاه است که در این میان 66 برد سهم آرسنال و 31 پیروزی متعلق به لستر است. با این که آمار و ارقام حاکی از برتری توپچی هاست، اما لستر در وضعیت بهتر و باثبات تری به سر می برد و هر دو بازی اخیر خود در ورزشگاه کینگ‌ پاور را نیز برده است!

لسترسیتی

در باشگاه لستر، هارمونی حاکم است و برندان راجرز توانسته بهترین بازی ها را از تیم جوان و پر از شورو هیجان خود بگیرد. راجرز معتقد است هنوز خیلی زود است که بخواهد راجع به قرار گرفتن در چهار تیم نخست صحبت کند، اما برد در بازی امشب احتمال آن را بالا می برد و فشار بر امری را دو چندان می کند.

برد قاطع 0-2 لستر در مقابل کریستال پالاس اعتماد به نفس این تیم را بالا برده و در مجموع  لستر از شرایط خوبی برخوردار است. روباه ها در دیدارهای اخیر خود نشان داده اند که می توانند گل های دیرهنگام بزنند و این برای آرسنال اصلا خوشایند نیست.

امشب متی جیمز به دلیل مصدومیت پاشنه قادر به بازی نخواهد بود .

آرسنال

باشگاه آرسنال این روزها با بی نظمی و آشفتگی روبرو است. آمار نتایج بازی های خارج از خانه این تیم اصلا خوب نیست. نزاع بر سر کاپیتانی و تردیدهای مربوط به آینده اونای امری از دیگر تشویش های این تیم است. امری به خوبی می داند که اگر می خواهد پست خود را در میان توپچی ها حفظ کند، باید پیروزی های بیشتری را به دست بیاورد.

 آرسنال اگرچه اکنون در جایگاه پنجم است، اما این جایگاه بیشتر به دلیل عدم انسجام تیمی برخی از حریفانش به دست آمده است. چنانچه توپچی ها نتوانند بر رخوت و رکود حاکم در تیم غلبه کنند، به زودی به میانه جدول سقوط خواهند کرد.

آرسنال امشب دنی سبایوس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.  

منبع: اسپورتس مول و گاردین