پیش بازی لیورپول – لسترسیتی / لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه. در ادامه فصل 20-2019 از لیگ برتر انگلستان، امروز تیم های لیورپول و لسترسیتی از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می روند.

لسترسیتی در حالی امروز میهمان لیورپول خواهد بود که هر دو تیم در این فصل شروع خیره کننده ای داشته اند؛ لیورپول از هفت بازی هفت پیروزی کسب کرده و با 21 امتیاز رتبه اول جدول است. اما لستر سیتی از هفت دیدار به چهار پیروزی و دو تساوی دست یافته و با 14 امتیاز در جایگاه سوم جدول نشسته است.
آمارها حاکی از آن است که لیورپول از سال 2000 تا کنون هرگز در خانه خود بازی را به لسترسیتی واگذار نکرده و از هشت دیدار خود با این تیم شش برد به ثبت رسانده است.

لیورپول

قرمزها در چهل و سه بازی اخیر خود شکستی تجربه نکرده اند که این رقم دومین روند طولانی بدون شکست در تاریخ این باشگاه و همچنین طولانی ترین روند بدون شکست در پنج لیگ برتر اروپا است.

لیورپول همچنین 16 دیدار آخر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته، اما نکته اینجاست که این تیم در فصل حاضر به اندازه نتایجی که کسب کرده از آمادگی لازم برخوردار نیست. لیورپول می توانست در بازی با ساوتهمپتون، چلسی، شفیلد یونایتد و سالزبورگ بسیار بهتر عمل کند، هر چند که این تیم همواره راهی برای برد پیدا می کند.

یورگن کلوپ امروز با سه مصدومیت مواجه است. ناتانیل کلاین و ژردان شقیری غایبان میدان هستند و حضور جوئل متیپ نیز مورد تردید است. وی احتمالا با طراحی یک بازی دفاعی تر تیم خود را با ترکیب 3-3-4 خواهد آراست.

لسترسیتی

روباه ها در این فصل بازی های چشمگیری به نمایش گذاشته اند و پس از لیورپول و منچسترسیتی از همه تیم های دیگر جدول امتیاز بیشتری کسب کرده اند. این تیم تاتنهام اسپرز را شکست داده و با چلسی به تساوی رسیده، اما بازی امشب می تواند یک امتحان واقعی برای این تیم باشد.

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، از زمانی که در سال 2015 از مربی گری لیورپول برکنار شد دیگر به این شهر بازنگشت و این اولین بازگشت وی از آن زمان محسوب می شود. انتظار می رود با توجه به روند موفقیت آمیزی که او برای لسترسیتی پایه ریزی کرده، مورد استقبال گرم هواداران سابق و فعلی خود قرار گیرد.

لستر امروز بدون بازیکن مصدوم خود متی جیمز به میدان می رود و حضور جیمز مدیسون نیز نامعلوم است. برندان راجرز احتمالا تیم خود را با آرایش 1-4-1-4 به میدان خواهد فرستاد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسپورتس مول و هو اسکورد