پیش بازی ماداگاسکار – نیجریه در جام ملت های آفریقا 2019

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های ماداگاسکار و نیجریه از گروه B امشب سومین و آخرین دیداری گروهی خود را در حالی در ورزشگاه اسکندریه برگزار می کنند که صعود نیجریه به دور بعد قطعی شده، با وجود این قصد دارد به منظور پیشگیری از مواجهه با یک تیم قوی تر در مرحله یک هشتم، صدرنشین گروه شود. این تیم 6 امتیازی است و تنها یک امتیاز می تواند عقاب های سبز را بالای جدول قرار دهد. ماداگاسکار با یک برد و یک تساوی 4 امتیازی است و برای صعود از گروه باید از باخت مقابل نیجریه جلوگیری کند.

ماداگاسکار

ماداگاسکار که اولین حضور خود را در جام ملت های آفریقا تجربه می کند تا اینجا تن به شکست نداده و اعتماد به نفس خوبی کسب کرده است. این تیم در صورت عدم شکست در مقابل نیجریه هفتمین تیمی خواهد بود که در اولین حضور خود در جام ملت های آفریقا در مرحله گروهی شکست نخورده است. ماداگاسکار پس از تساوی 2-2 با گینه آرایش تیمی خود را از 1-4-1-4 به 3-3-4 تغییر داد و توانست بر بوروندی غلبه کند. اما نیکولاس دوپیس، سرمربی فرانسوی این تیم، احتمالا در بازی با نیجریه آرایش 1-4-1-4 را از سر خواهد گرفت تا خط حمله نیجریه را آزار دهد.

نیجریه

نیجریه برای سیزدهمین بار متوالی از مرحله گروهی صعود کرده است. این تیم در شش دیدار اخیر خود در جام ملت های آفریقا همواره پیروزی کسب کرده و تنها تیمی که از این حیث بر آن برتری دارد تیم مصر است.

گرنوت روا، سرمربی آلمانی نیجریه، خیالش از بابت صعود تیم آسوده است و احتمالا با ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش به برخی از بازیکنان کلیدی خود استراحت خواهد داد. جان اوبی میکل، کاپیتان تیم که در دیدار با گینه نیمکت نشین بود امیدوار است در این دیدار به میدان برود. شهو عبداللهی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و نیجریه با آرایش احتمالی 1-3-2-4 بازی خواهد کرد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد و بین اسپورت