پیش بازی مصر و اوگاندا در جام ملت های آفریقا 2019

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، دو تیم مصر و اوگاندا از گروه A شنبه شب در ورزشگاه بین المللی قاهره به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از 11 دیدار اخیری که بین مصر و اوگاندا برگزار شده 10 برد سهم مصر بوده و تنها یک برد 0-1 در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 نصیب اوگاندا شده است.

مصر

مصر با دو پیروزی مقابل زیمبابوه و جمهوری دموکراتیک کنگو و ثبت کلین شیت به جمع 16 تیم مرحله یک هشتم راه یافته و خاویر آگیره، سرمربی مکزیکی این تیم، با فراغ خاطر می تواند به برخی بازیکنان خود استراحت دهد. این سرمربی اعلام کرده که نگران حریف بعدی خود در مرحله حذفی نیست و یک یا دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد. او به احتمال زیاد از صلاح استفاده نخواهد کرد و در عوض ولید سلیمان را به میدان خواهد فرستاد. محرومیت عمرو ورده به دنبال تنش هایی که او در فضای مجازی ایجاد کرد کاهش یافته و می تواند پس از دیدار امشب در صورت صلاحدید کادر فنی در دیدارهای مرحله حذفی حضور داشته باشد.

اوگاندا

اوگاندا در سه دیدار اخیر خود در جام ملت های آفریثا شکست نخورده  است. این تیم با برد 0-2 مقابل جمهوری دموکراتیک کنگو و تساوی 1-1 مقابل زیمبابوه رتبه دوم جدول را داراست و در صورت اِعمال خلاقیت هایی در خط حمله، با کسب تنها یک امتیاز می تواند به دور بعد صعود کند. اوگاندا با همان ترکیبی به مصاف مصر خواهد رفت که در مقابل زیمبابوه به تساوی رسید. سرمربی این تیم اعلام کرده شاگردانش با تمام قوا برای کسب سه امتیاز مقابل میزبان خواهند جنگید. از این رو وی به احتمال زیاد به امانوئل اوکوی یک نقش کلیدی خواهد سپرد.

پیش بینی می شود هر دو تیم با آرایش احتمالی 1-3-2-4 به میدان بروند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد و بین اسپورت