پیش بازی منچسترسیتی – لیورپول؛ جنگ ستارگان در کورس قهرمانی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آخرین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، مهم‌ترین آن نیز خواهد بود. منچسترسیتی و لیورپول می‌تواند جذاب‌ترین دیدار هفته اروپا نیز باشد.

مشخصات بازی

زمان: ساعت 23:30 پنج‌شنبه 13 دی 97 (3 ژانویه 2019)

محل برگزاری: ورزشگاه اتحاد

داور: آنتونی تیلور

وضعیت دو تیم

پس از 17 هفته کورس فوق‌العاده دو تیم، سرانجام در هفته هجدهم سیتی شکست خورد. بلافاصله در هفته نوزدهم شکست بعدی نیز از راه رسید تا اختلاف لیورپول و سیتی به عدد 7 افزایش پیدا کند.

لیورپول بدون کوچکترین لغزشی به کار خود ادامه می‌دهد. پس از گذشت 20 هفته عدد صفر روی باخت‌های لیورپول در جدول لیگ هنوز تغییر نکرده است. تیم کلوپ در تفاضل گل هم از رقیب خود پیشی گرفت. آن هم نه با عملکرد بهتر در خط هجومی، بلکه با دریافت تنها 8 گل در طول فصل. بندرنشینان آنفیلد با پیروزی در این بازی می‌توانند گام بلندی برای نزدیک‌تر شدن به قهرمانی بردارند.

در سوی دیگر میدان منچسترسیتی نیز به این سادگی قافیه را نمی‌بازد. بازی رودررو مقابل لیورپول بهترین فرصت پپ گواردیولا برای ادامه حضور در کورس قهرمانی خواهد بود. پس از دو شکست پیاپی مقابل کریستال پالاس و لسترسیتی، منچسترسیتی به یک پیروزی خوب مقابل ساوتهمپتون دست پیدا کرد تا با روحیه گام به این دیدار بگذارد.

جدول لیگ برتر انگلیس با انجام 9 بازی از هفته بیست و یکم
ترکیب احتمالی و آمار دو تیم
نکات آماری
  • لیورپول 9 بازی اخیرش در لیگ را پیروز بوده است.
  • منچسترسیتی حداقل دو گل در هر بازی طی 11 بازی خانگی اخیرش به ثمر رسانده است.
  • منچسترسیتی طی 12 تقابل اخیرش با لیورپول تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده است.
غایبان بازی

منچسترسیتی: فابیان دلف به دلیل دریافت کار قرمز محروم است. براوو، مانگالا و مندی مصدوم هستند. وضعیت حضور دی بروین و گوندوعان نیز مشخص نیست.

لیورپول: چمبرلین، گومز و ماتیپ مصدوم هستند. وضعیت میلنر و مورنو نامشخص است.