پیش بازی پاری سن ژرمن – لیورپول: سادیو مانه و جو گومز لیورپول را همراهی می کنند

به گزارش شبکه لحظه:

در یک دیدار مهم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب لیورپول تیم دوم گروه سی با پاری سن ژرمن تیم سوم این گروه رقابت خواهد کرد. سادیو مانه و جو گومز که دچار مصدومیت شده بودند همراه تیم سفر کرده اند.

اگر لیورپول در این دیدار پاری سن ژرمن را شکست دهد به مرحله حذفی راه می یابد و بازی بعدی او تشریفاتی خواهد بود. این در صورتی است که ستاره سرخ بلگراد نتواند ناپولی را در شهر ناپل شکست دهد. در هر صورت این دیدار امتحان سختی برای یورگن کلوپ محسوب می شود. او گفته:

“ما برای پیروزی اینجا آمده ایم. نتیجه گرفتن در پاریس کار دشواری است. دو تیم جاه طلب در یک وضعیت جالب در گروه قرار است با هم مواجه شوند. هر چه بازی دشوارتر باشد من بیشتر لذت می برم. پاریس تیم بسیار مقتدری است اما می خواهیم ثابت کنیم که در مقابل ما چندان هم مقتدر نیست.

کیلین امباپه و نیمار که به دلیل مصدومیت در بازی آخر هفته حاضر نشدند، در تمرینات دوشنبه شرکت کردند و امشب در ترکیب پاری سن ژرمن حضور خواهند داشت. توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن اظهار امیدواری کرده که تیمش سه امتیاز این بازی را بگیرد:

“این یک چالش برای ماست زیرا لیورپول یکی از بزرگ ترین تیم های اروپاست و تاثیر یورگن را می توان در تک تک بازی های این تیم دید. احتمال دارد ما برنده نشویم اما تمرکز ما بر پیروزی است.”

الکس اکسلید-چمبرلین، آدام لالانا، دومینیک سولانکه و ناتانیل کلاین در ترکیب لیورپول نخواهند بود اما سرمربی لیورپول رافائل کاماچو را برای حضور در ترکیب فرا خوانده است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع:سایت اسکای اسپورت