پیش بازی پورتو – گالاتاسرای


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پورتو برای بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب در ورزشگاه ترک تلکام استانبول میهمان گالاتاسرای است. این تیم با 13 امتیاز در صدر جدول گروه D قرار دارد و با تیم دوم یعنی شالکه 5 امتیاز اختلاف دارد. این بازی بر وضعیت تیم پورتو تاثیر خاصی ندارد و به نوعی یک بازی تشریفاتی محسوب می شود.

پورتو 11 برد پیاپی داشته و سرجیو کانسیسیو،سرمربی این تیم، قصد دارد همین روند بدون باخت را حفظ کند. آنها با بازی دفاعی خود شالکه را در خانه اش شکست داده اند و بوآویستا و پورتیموننزه را نیز مغلوب کرده اند و این کار را برای گالاتاسرای که با 4 امتیاز رتبه سوم جدول هستند دشوار میکند.

گالاتاسرای با باخت خود در مقابل تیم های لوکوموتیو مسکو و بشیکتاش، سه بازی بدون برد را پشت سر گذاشته و می داند که نمی تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند اما با کسب پیروزی در این بازی سعی دارد به لیگ اروپا راه یابد، اما برد در برابر پورتو کار دشواری است. گالاتاسرای شرایط خوبی ندارد و فاتح تریم سرمربی این تیم تحت فشار است.

دیدار امشب دومین دیدار این دو تیم بایکدیگر است. در دیدار اول، پورتو در بازی اول مرحله گروهی این فصل با گل موسی مارگا 1-0 گالاتاسرای را شکست داده است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: استاندارد