پیش بازی کنیا – سنگال در جام ملت های آفریقا 2019

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های کنیا و سنگال از گروه C امشب در قاهره به برگزاری سومین و آخرین دیدار گروهی خود خواهند پرداخت. هیچ یک از این دو تیم نمایش اثرگذاری تا این مقطع به نمایش نگذاشته است. هر دو با یک برد و یک باخت سه امتیازی هستند و برنده این دیدار به جمع 16 تیم مرحله حذفی خواهد پیوست در حالی که بازنده مجبور است در انتظاری نفس گیر به سر ببرد تا شاید در پایان این مرحله با تفاضل گل بهتر به عنوان یکی از بهترین سوم های مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کند.

 کنیا در سه تقابلی که در جام ملت های آفریقا با سنگال داشته موفق به کسب پیروزی یا حتی به ثمر رساندن گل نشده و به یک تساوی و دو باخت بسنده کرده است. آخرین دیدار این دو تیم به جام ملت های آفریقا 2004 بازمی گردد جایی که سنگال حریف را 0-3 مغلوب کرد.

کنیا

کنیا در هشت دیدار اخیر خود در جام ملت های آفریقا 17 گل دریافت کرده اما در سه دیدار آخر به دو پیروزی دست یافته و تنها یک باخت را تجربه کرده است. این تیم با پیروزی هیجان انگیز 2-3 مقابل تانزانیا قدرت خط حمله خود را آشکار ساخت. حضور بازیکنی چون سادیو مانه به این تیم اعتماد به نفس و اقتدار می بخشد؛ اما در عین حال کنیا نشان داده که خط دفاعی آسیب پذیری دارد. این تیم در چهار بازی از 6 بازی اخیر خود گل دریافت کرده است.

جاش اونیانگو و فیلمون اوتینو، مدافعان قابل اعتماد کنیا مصدومیت خود را پشت سر گذاشته اند و امشب در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت. پیش بینی می شود سرمربی کنیا تیم خود را با آرایش 1-3-2-4 به میدان بفرستد.

سنگال

سنگال در شش دیدار اخیر خود در جام ملت های آفریقا تنها یک بار مقابل الجزایر شکست خورده و در مقابل به سه برد و دو تساوی دست یافته است. این تیم در مقابل الجزایر زیر بار شکست 0-1 رفته و اگر به صعود بیندیشد نباید زیر بار یک شکست دیگر برود. از این رو الیو سیسه قطعا تغییراتی در ترکیب تیم خود به وجود خواهد آورد. انتظار می رود او اسماعیل سار را که در بازی با الجزایر نیمکت نشین بود و همچنین ادریسا گی، بازیکن باشگاه اورتون، را در ترکیب اصلی قرار دهد و سنگال را با آرایش 1-4-1-4 به زمین بفرستد. سلیف سانه به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نخواهد بود.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد