پیکان به دنبال انتقام شکست و تکرار قهرمانی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان فردا (پنج شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد. در حساس ترین بازی هفته دو تیم مدعی ذوب آهن اصفهان، پرافتخار ترین تیم لیگ برتر والیبال بانوان و  تیم پیکان، قهرمان فصل گذشته مسابقات رو در روی یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

نتیجه این بازی می تواند چند هفته پیش از اتمام رقابت‌ها تعیین قهرمان را مشخص کند. ذوب آهن تا پایان هفته ششم تنها تیم بدون شکست بوده و پیکان نیز تنها مقابل ذوب آهن شکست خورده است. حال پیکان در خانه میزبان تیم اصفهانی خواهد بود و در اندیشه جبران شکست دور رفت و راهی هموار برای تکرار قهرمانی است.

در دیگر بازی هفته نیز تیم قعرنشین شهرداری سمنان که بازیکنان بومی را در اختیار دارد و موفق به کسب پیروزی نشده است مقابل دیگر تیم اصفهانی، نامی نو صف آرایی خواهد کرد.

دیدار دو تیم توپکا بابلسر با مبنا تجارت کاسپین بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقات لغو شد. دلیل لغو این مسابقه عدم اجرای تعهدات حامی مالی تیم مبنا تجارت کاسپین است و به این دلیل این دیدار لغو خواهد شد. تیم کاسپین در دوران صدیقه کعبی زاده، نایب رئیس پیشین بانوان با حمایت اسپانسر شکل گرفته بود و هدف آن در اختیار گرفتن ملی پوشان امید در جهت آماده سازی آنها برای تیم ملی بود. حال با رفتن کعبی زاده، این تیم از نظر مالی به مشکل خورده است و امید ملی پوشان نا امید شد.

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال بانوان؛

* توپکا بابلسر – مبنا تجارت کاسپین -این دیدار لغو شد
* پیکان – ذوب آهن
* شهرداری سمنان – نامی نو اصفهان 

* جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان تا پایان هفته ششم؛
۱.ذوب آهن اصفهان – ۶پیروزی – ۱۷ امتیاز
۲.پیکان تهران – ۵ پیروزی – ۱۶ امتیاز
۳.توپکا بابلسر – ۳ پیروزی – ۹ امتیاز
۴.نامی نو اصفهان – ۲ پیروزی – ۶ امتیاز
۵.مبنا تجارت کاسپین – ۲ پیروزی – ۵  امتیاز
۶.شهرداری سمنان – بدون پیروزی – یک امتیاز

منبع: مهر