چراغ سبز پرسپولیس برای تمدید قرارداد کارگزار/ اختلافات طرفین برطرف می‌شود؟

در شرایطی که طی ماه‌های اخیر اختلافاتی میان باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه شکل گرفته بود و احتمال پایان همکاری طرفین وجود داشت، گفته می‌شود باشگاه مکاتبات خود را برای تمدید این همکاری به کارگزار ارائه داده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دامنه اختلاف طرفین به شیوه پرداخت و البته کسوراتی که به واسطه مالیات در نظر گرفته می‌شود افزایش یافته بود و در چند مرحله نیز از سوی باشگاه پرسپولیس تهدید به فسخ قرارداد شده بود. با این حال اکنون و در شرایطی که تنها چند روز به پایان همکاری طرفین باقی مانده و کارگزار نیز به تعهدات خود در قبال پرداختی‌ها به باشگاه متعهد مانده، باشگاه پرسپولیس مکاتباتی برای اطلاع از شیوه دوباره همکاری بین طرفین صورت داده است.

مشکلات اقتصادی و عدم حضور بنگاه‌های مالی در بحث اسپانسرینگ باشگاه باعث شده تا اکنون در گام اول پرسپولیسی‌‍ ها به دنبال توافق و مذاکره با کارگزار کنونی خود باشند و البته تلاش و رایزنی برای دستیابی به منابع دیگر و تغییر احتمالی در شیوه همکاری کنونی با کارگزار نیز در دستور کار آنها قرار دارد.

همکاری فعلی پرسپولیس و کارگزار خردادماه به پایان خواهد رسید و این در حالیست که همچنان دیدارهای زیادی از لیگ قهرمانان، لیگ برتر، سوپر جام و لیگ برتر باقی مانده و سرخ‌ها نمی‌خواهند در روزهای پایانی فصل به دردسر مالی بخورند.

بیشتر بخوانید:
دادگاه شکایت هندی ها از پرسپولیس برگزار شد
ادعای وکیل شایان مصلح در مورد دریافت مطالبه؛ پرسپولیس نه پیام داد، نه اقدام…
پرسپولیسی ها درگیر انتخابات ریاست جمهوری شدند

انتهای پیام /