چرا حضور منشا در لیست فروش باعث شوکه شدن هواداران شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پایان داستان پرسپولیس و گادوین منشا تلخ‌تر از چیزی بود که پیش‌بینی می‌شد. منشا در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفته که همین امر باعث شوکه شدن او و بخش زیادی از هواداران این تیم شده است چرا که معتقدند این بازیکن خواسته های برانکو را در زمین پیاده کرده و با زدن گل‌های حساس در لیگ قهرمانان از عوامل اصلی موفقیت این تیم در آسیا بوده است.

منشا با سر و صدای زیادی به پرسپولیس آمد. بازیکنی که پشت سر طارمی دو فصل پیش نفر دوم آقای گلی لیگ برتر را با زدن 15 گل در پیکان به دست آورد و مشتری‌های زیادی داشت تا در نهایت سرخپوشان را انتخاب کند. او در لیگ قهرمانان آسیا از همان ابتدا درخشش فوق العاده‌ای داشت و در بدو ورود به این تیم موفق شد مقابل الاهلی عربستان در عمان، دبل کند. این درخشش در دیدار برگشت هم مقابل این تیم ادامه داشت تا با گل کردن پنالتی در دقیقه 88 مهر صعود شاگردان برانکو به مرحله بعد را زده باشد. اما در لیگ برتر نتوانست انتظارات را براورده کند و باتوجه به پست مهاجم درخشش قابل قبولی نداشت.

منشا یک فصل کامل در پیکان بازی کرد. او در 26 بازی لیگ برتری برای این تیم 15 گل و دو پاس گل ثبت کرد. منشا در جام حذفی هم یک بار برای پیکان به میدان رفت و یک گل زد. آمار او در مجموع در پیکان این است: 27 بازی، 16 گل و 3 پاس گل. اما در پرسپولیس منشا یک فصل و نیم بازی کرد. او در 42 بازی لیگ برتری 5 گل زد و 4 پاس گل داد. منشا 4 بار در جام حذفی بازی کرد و 2 گل هم زد. او البته در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متفاوتی داشت. 16 بازی کرد، 7 گل زد و یک پاس گل هم داد تا در پرسپولیس این آمار کلی را ثبت کند: 62 بازی، 14 گل و 5 پاس گل!

عدم درخشش در لیگ برتر باعث شد تا برانکو برای ادامه فصل به دنبال مهاجمی باکیفیت و عملکرد بهتر برود و منشا را در لیست فروش قرار دهد. هرچند گادوین منشا از نحوه برخورد باشگاه که پیشتر به او این مساله را اعلام نکرده بودند ناراحت است. از صنعت نفت آبادان به عنوان مقصد بعدی منشا یاد می‌شود.