چرا مدیران استقلال درس عبرت نمی‌گیرند؟/ فکری و کادر فنی حامی ندارند

محمود فکری باوجود صدرنشینی در لیگ برتر اما همچنان روی لبه تیغ حرکت می‌کند و تقریبا یک روز با آرامش را در این تیم نداشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال تهران برخلاف فصول گذشته این فصل را با اقتدار شروع کرده و توانسته تا پیش از پایان نیم فصل صدرنشینی را تثبیت کند در حالی که پرسپولیس با دو بازی عقب افتاده در تعقیب آنهاست.

استقلال این هفته یک تقابل بسیار حساس با سپاهان در اصفهان دارد و در صورت پیروزی در این دیدار می تواند به قهرمانی در نیم فصل بسیار امیدوار شود. اتفاقی که در چهار فصل گذشته اصلا برای این تیم رخ نداد و آنقدر درگیر حواشی شدند که یادشان رفت می توان در نیم فصل نیز قهرمان شد و با رتبه قابل قبولی به استراحت زمستانی رفت. چهار فصل پیش این تیم با شفر نتایج خوبی کسب کرد اما زیر سایه موفقیت های پرسپولیس آن نتایج گم شد. نتایج سینوسی استقلال با منصوریان نیز هواداران را عصبانی و ناامید کرد. فرهاد مجیدی نیز نتوانست قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. استراماچونی اما نزدیک ترین گزینه برای موفقیت استقلال بود که در هفته سیزدهم و با صدرنشینی این تیم را رها کرد و به کشورش بازگشت.

نیمکت لغزان سرمربی تیم صدرنشین!

حالا قرعه به نام محمود فکری افتاده که می تواند تیمش را به مقام قهرمانی در نیم فصل و حتی پایان فصل برساند اما حاج محمود اصلا حمایت اعضای هیات مدیره و مدیریت را ندارد و با کوچکترین حاشیه تن و بدن فکری می لرزد که شاید همین فردا حکم برکناری او امضا شود. تقریبا مورد مشابهی وجود ندارد که سرمربی یک تیم صدرنشین تا این حد نیمکت لرزانی داشته باشد و این نقد به مدیران استقلال وارد است که چرا رویکرد حمایتی از فکری و کادر فنی او ندارند؟ هرچند بر همه واضح است که این تیم از لحاظ فنی هنوز به کیفیت قابل قبولی نرسیده اما اینکه تا این حد فکری ثبات ندارد تا مطمین باشد حداقل تا پایان فصل سرمربی خواهد بود یا خیر هم عجیب است.

بیشتر بخوانید:
صعود پرسپولیس و سقوط استقلال در رنکینگ جهانی
مددی:در تلاش هستیم مشکلات مالی استقلال را حل کنیم
بیانی: غفوری بداند بازوبند استقلال ارزش دارد و نباید آن را پرت کند
سرنوشت «هفت تپه» در انتظار استقلال و پرسپولیس؟
استقلال طلب شیخ دیاباته را پرداخت کرد !

انتهای پیام/