چرا ورزشگاه آزادی به روی مردم باز نشد؟/ کلهر: خواسته‌های سرخابی‌ها تمامی ندارد

کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: خواسته‌های سرخابی‌ها تمامی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: سال ۱۴۰۰ به خاطر اینکه ورزش قهرمانی دچار مشکل بود، اگر بودجه‌ای بوده صرف ورزش قهرمانی مخصوصا فوتبال و دردانه‌ها یعنی استقلال و پرسپولیس شده است که نیازهایشان تمام نمی‌شود.

کلهر درباره خبرنگاری که پرسید شما فیلمی را از استادیوم آزادی منتشر کردید و از عدالت صحبت کردید، تصریح کرد: ما ۲۷ مهر با حضور وزیر مراسمی در آزادی داشتیم و گفتیم درهای آزادی به روی مردم باز شده اما نشده است. بخشی از مشکلات به زیرساخت‌ها برمی‌گردد و اولین معترضان فدراسیون‌ها هستند و می‌گویند باز شدن در به روی مردم باعث می‌شود ورزش قهرمانی فدراسیون‌ها آسیب ببیند.

متاسفانه سرویس بهداشتی، آب خوری و بوفه نداشتیم، اینها آماده شد اما باز هم در باز نشد. اشکالی است که نهادهای امنیتی وارد کردند مبنی بر اینکه ورود و خروج باید با سازو کار باشد. بخشی از زمین‌ها بلااستفاده است اما اینکه فدراسیون‌ها را راضی کند امکان‌پذیر نیست. ما ناگزیر هستیم مسائل امنیتی را رعایت کنیم به خاطر همین پروژه آزادی با مشکل روبه‌رو شده است. ما می‌خواستیم آزادسازی اماکن ورزشی هم صورت بگیرد. ۶ هزار مجموعه ورزشی برای وزارت است و ۳۰ هزار برای ارگان‌های دیگر. از این ۳۶ هزار مجموعه مردم نمی‌توانند استفاده کنند. لازم نیست محیط لاکچری برای افراد ویژه داشته باشیم. قرار است در همه محیط‌ها این کارها را انجام دهیم اما این مشکلات هست.

بیشتر بخوانید:

سرخابی ها ارزش گذاری شدند
شمارش معکوس برای درج نماد سرخابی ها در فرابورس آغاز شد
سجادی: قیمت‌گذاری و نماد باشگاه سرخابی‌ها انجام می‌شود

انتهای پیام/