چقدر با صحبت‌های علیفر در نقد فردوسی‌پور موافق هستید؟

علیرضا علیفر گزارشگر فوتبال صدا و سیما در گفت و گویی که با سایت ورزش 3 داشته، علیه رفتار عادل فردوسی پور صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ علیرضا علیفر مجری و گزارشگر پرحاشیه صدا و سیما که با گزارشها و البته فریادهایش حین گزارش فوتبال شهرت خاصی را برای خودش در فضای مجازی دست و پا کرده است، در گفت و گویی متفاوت با سایت ورزش سه عقیده دارد که عادل فردوسی پور نباید وارد جنگ و تنش با رئیس شبکه سه می شد:« عادل فردوسی‌پور رفیق و همکار ۲۵ ساله من است. بنده، عادل فردوسی‌پور و جواد خیابانی از تاسیس شبکه ۳ سیما حضور داشتیم.بار‌ها در مصاحبه‌هایم گفته‌ام و معتقدم که به نظر مدیرانم باید احترام بگذارم و نه تنها من بلکه هر کسی در هر حرفه‌ای باید به نظر مدیران و تصمیم مدیران خودش احترام بگذارد و درواقع تابع نظر مدیران خودش باشد و غیر از این باشد که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. مدیری که در یک کاری حضور دارد، اختیار تام دارد و این حق را دارد در مورد پرسنل تحت امر خودش تصمیم‌گیری کند، چون او هم باید به مدیر خودش پاسخگو باشد. هر کسی در هر جایی و نه فقط در ایران باید تابع نظر مدیرش باشد و به نظر و تصمیم مدیرش احترام بگذارد. عادل فردوسی‌پور همکار و دوست عزیز بنده است و من خیلی دوستش دارم، ولی معتقدم که اشتباه کرد. وقتی مدیری آمده در شبکه ۳ و تصمیم می‌گیرد که برنامه ۹۰ نباید پخش شود، ما نمی‌توانیم از ایشان توضیح بخواهیم که شما چرا نمی‌خواهی برنامه ۹۰ پخش شود.»

بخش اصلی صحبت های علیفر که البته نقدهای زیادی را نسبت به این جملات در فضای مجازی به دنبال داشته نقد او به عدم تبعیت فردوسی پور نسبت به تصمیمات رئیس شبکه سه است:« فردوسی‌پور ۲۰ سال تهیه‌کننده و مجری برنامه ۹۰ بوده و در کارش هم خیلی موفق بوده، ولی الان مدیری آمده و تصمیم گرفته که برنامه ۹۰ نباشد و ایشان هم باید بگوید چشم این نظر شماست و قابل احترام است.»

بعد از گذشت یک سال از غیبت برنامه 90 و شخص عادل فردوسی پور جلوی دوربین، شما کاربران شبکه لحظه فکر می کنید نقدهای علیفر درخصوص فردوسی پور درست یا خیر؟