چلسی از کسب برد در خانه ناکام ماند

چلسی با وجود ارائه یک نمایش خوب، از کسب برد در خانه ناکام ماند.

به گزارش سینا دلاوری، دیدار جذاب و دیدنی چلسی و لیورپول در هفته هفتم لیگ برتر جزیره، با تساوی ۱-۱ پایان یافت. استوریج دو دقیقه مانده به پایان مسابقه موفق شد با یک گل استثنایی، بازی را به تساوی بکشاند و امتیازات تقسیم شود.

در آخرین مسابقه روز شنبه از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، چلسی و لیورپول در حالی در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که همین سه روز قبل بود که در آنفیلد در لیگ کاپ به مصاف هم رفته بودند. در این مسابقه چلسی به لطف میزبانی، در نیمه نخست به گل برتری رسید. البته لیورپول هم به مدد مثلث هجومی خود موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد ولی در رسیدن به گل ناکام بود.

دقیقه ۲۵ مسابقه ادن هازارد، مهاجم آماده این روزهای فوتبال انگلیس و اروپا، در ادامه درخشش خود، موفق شد با یک ضربه دقیق پای چپ دروازه آلیسون بکر را بگشاید. به این ترتیب لیورپول در نیمه اول بازنده به رختکن رفت..

در نیمه دوم هم شاهد یک بازی تماشایی بودیم. مانه در یک صحنه ضربه خوبی را به سمت دروازه حریف زد که واکنش کپا مانع گلزنی او شد. در ادامه هازارد روی یک ضدحمله بهترین فرصت را برای رسیدن به گل دوم داشت که این بار نوبت به واکنش آلیسون رسید. در یک صحنه دیگر، باز هم بازیکنان چلسی توپ را از روی خط برگشت دادند. ضربه سر فرمینو این بار توسط لوئیز از روی خط دور شد.

اما در شرایطی که شاید تصور می شد چلسی با حفظ این نتیجه برنده خواهد شد. استوریج در دقیقه ۸۸، دو دقیقه بعد از ورودش به زمین، با یک ضربه دیدنی از فاصله ۲۵ یاردی دروازه حریف را باز کرد و بازی مساوی شد.

به این ترتیب اگرچه لیورپول روند بردهایش را از دست داد ولی از یک شکست خارج از خانه و تکرار باخت مقابل چلسی جلوگیری کرد.