چند تیم به لیگ دسته اول والیبال سقوط می‌کنند؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال چند روز پیش گفت: سه تیم از لیگ برتر سقوط خواهند کرد که تیم‌های شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و دورنا ارومیه این سه تیم هستند. به این ترتیب لیگ 10 تیمی می‌شود و با حضور دو تیم از لیگ یک، لیگ 12 تیمی خواهد شد.

این اظهارنظر حاشیه‌های زیادی به همراه داشت، چراکه پیش از شروع رقابت‌های امسال هیأت رئیسه سازمان لیگ مصوبات برگزاری و نحوه صعود و سقوط مسابقات را تعیین کرده بود و بر اساس بند ۹ در تبصره ۷ این مصوبات فقط دو تیم به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

تیم شهرداری ارومیه در این دوره از رقابت‌ها در مکان یازدهم قرار گرفت و طبق مصوبه هیأت رئیسه آنها می‌توانند سال آینده هم در لیگ برتر حضور داشته باشند، اما طبق گفته پورحسن آنها سال آینده باید در لیگ دسته اول بازی کنند.

پورحسن، رئیس سازمان لیگ در خصوص این موضوع می‌گوید: فعلاً تصمیمی برای برگزاری لیگ برتر سال ۹۸ هیچ تصمیمی گرفته نشده است که با چند تیم برگزار شود. اصلاً معلوم نیست در سال آینده چند تیم بخواهند در رقابت‌ها حضور داشته باشند. من سال ۹۷ در سازمان لیگ حضور نداشتم و از مصوبات خبر ندارم، اما قطعاً با پیگیری مصوبات در خصوص سقوط تیم‌ها اقدام خواهیم کرد.

منبع: فارس