چهارمین باخت خانگی مینه سوتا در برابر سانز رقم خورد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در اولین دیدار بامداد امروز (یکشنبه) از هفته پنجم از رقابت های NBA، فینیکس سانز میزبان خود مینه سوتا تیمبرولوز را در تارگت سنتر با نتیجه ۹۸-۱۰۰ مغلوب کرد و موفق شد به روند باخت های سه گانه خود پایان دهد.  

این چهارمین باخت خانگی متوالی مینه سوتا بود؛ تیمی که از شش بازی خانگی خود در پنج بازی شکست خورده است. این در حالی است که تیمبرولوز می توانست در این بازی نتیجه برد کسب کند، به ویژه آن که سانز برخی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت.

امتیازآورترین بازیکنان

دوین بوکر (۳۵) بیشترین امتیاز را برای سانز کسب کرد که ۲۷ امتیاز آن را تنها در نیمه دوم به دست آورد. پس از او کلی اوبر جونیور با ۲۵ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کرد و دومین بازیکن برتر این تیم شد.

برای تیمبرولوز، کارل آنتونی تاونز (۳۱ امتیاز و ۱۷ ریباند) و کیتا بیتس-دیوپ (۲۲) بیشترین امتیازات را گرفتند.

نیمه نخست

سانز کوارتر اول را ۲۳-۳۰ برد. با تساوی دو تیم در کوارتر دوم (۲۲-۲۲)، نیمه اول با نتیجه ۴۳-۵۲ به سود سانز پایان یافت.

نیمه دوم

در کوارتر سوم باز هم سانز به برتری ۲۸-۳۰ رسید اما در ادامه، در کوارتر چهارم در حالی که سانز ۱۲ امتیاز از حریف پیش بود، با بازی هجومی مینه سوتا این برتری ۱۲ امتیازی به ۲ امتیاز کاهش یافت و گرچه مینه سوتا کوارتر پایانی را ۱۸-۲۵ برد، اما نتوانست نهایتا بازی را به سود خود به پایان برساند.

با نتایج به دست آمده در دیدارهای امروز، فینیکس سانز (۷-۸) و مینه سوتا تیمبرولوز (۸-۸) به ترتیب در جایگاه های هفتم و هشتم جدول کنفرانس غرب ایستادند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت