ژابی علاقه‌ای به بایرن ندارد

ستاره سابق بایرن‌مونیخ پیش‌بینی کرد ژابی آلونسو در بایرلورکوزن بماند و راهی تیم دیگری نشود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  بایرن‌مونیخ روزهای سختی را سپری می‌کند. قهرمان یازده دوره اخیر بوندسلیگا در حال حاضر هشت امتیاز کمتر از لورکوزن دارد و در پایان فصل نیز توماس توخل از هدایت این تیم کنار خواهد رفت.

به نوشته روزنامه آس، از دیدگاه لوتار ماتئوس، بازیکن سابق بایرن و تیم ملی آلمان، سرمربی جدید باواریایی‌ها باید فردی خاص باشد. او در صحبت‌هایی گفت: در مورد جانشین توخل ابتدا می‌خواهم یک چیز را بگویم. ژابی آلونسو به دلیل رزومه، قدرت و کار موفقش در لورکوزن باید در صدر فهرست گزینه‌های بایرن قرار گیرد. هیچ مربی‌ای در اروپا یا جهان بهتر از ژابی آلونسو برای بایرن‌مونیخ نیست اما آلونسو روی بایرلورکوزن تمرکز کرده است. او علاقه‌ای به حضور در بایرن‌مونیخ، لیورپول یا رئال مادرید ندارد. او تنها علاقه‌مند قهرمانی با لورکوزن است. داستان‌هایی که اکنون و در هفته‌ها و ماه‌های اخیر در رسانه‌ها بیان شده بود، برای ژابی اهمیتی ندارد چون هنوز کارش در لورکوزن تمام نشده و بعید می‌دانم وسوسه شود و تصمیم به حضور در تیم دیگری بگیرد. ژابی کسی نیست که اسیر نام‌های بزرگ شود. او موفقیت‌های زیادی را به عنوان بازیکن جشن گرفته و با برنامه پیش می‌رود.

ماتئوس در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: فکر نمی‌کنم او فصل آینده به باشگاه دیگری برود و نظر من این است که او در لورکوزن خواهد ماند.

اکنون مسئولیت انتخاب جانشین توخل در بایرن بر عهده مکس ابرل خواهد بود. مدیر ورزشی سابق گلادباخ و لایپزیگ روز سه‌شنبه به عنوان مدیر جدید بایرن‌مونیخ معرفی شد و در رابطه با انتخاب مربی جدید گفت: ما می‌خواهیم مربی‌ای پیدا کنیم که با نیازهایمان سازگار باشد. ما به ستاره‌ها و همچنین بازیکنان جوان نیاز داریم. برای این کار باید مربی مناسبی را پیدا کنیم که از عهده وظیفه‌اش برآید. مربی، باشگاه، ایده‌ها، بازیکنان. چیدن این پازل وظیفه ماه‌های آینده من است.

ابرل همچنین درباره تلاش برای آوردن ژابی آلونسو به گلادباخ در سال ۲۰۲۱ گفت: او آن زمان گفت مربیگری‌ برایش زود است. به همین دلیل آن پیشنهاد را رد کرد. من درباره اسامی اظهار نظر نمی‌کنم.

انتهای پیام/