ژاوی: بازگشت هیجان انگیزی بود

سرمربی بارسلونا بسیار خوشحال است که تیمش توانست در دیدار برابر سلتاویگو شکست را با پیروزی ۳ بر ۲ در دقایق پایانی عوض کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بارسلونا در هفته ششم رقابت‌های لالیگا یک پیروزی ارزشمند و شیرین را تجربه کرد.

آبی اناری‌ها در دیدار برابر سلتاویگو با دو گل عقب بودند اما در دقایق پایانی سه گل به ثمر رساندند تا یک شب بیادماندنی را برای هواداران خود رقم  بزنند.

ژاوی بعد از بازی گفت: ریمونتادای(بازگشت) سخت اما هیجان‌انگیزی بود. شرایط بسیار سخت شده بود. با دو گل عقب بودیم و فرصت زیادی نداشتیم اما با شجاعت و اعتماد به نفس بالا بازی کردیم. باوجود آن که در بعضی از دقایق نظم لازم را نداشتیم اما در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم.

او ادامه داد: ما در دقایق پایانی بسیار ریسک کردیم و چاره‌ای هم نداشتیم. در دقایق پایانی تنها با دو بازیکن دفاع کردیم و همه در حمله شرکت کردند. همه چیز به خوبی پیش رفت و ریسک ما جواب داد تا سه امتیاز را به دست آوریم.

ژاوی درباره تاثیر گاوی در کسب  این پیروزی گفت: گاوی این توانایی را دارد که در هر منطقه از زمین بازی کند. او چه با سه هافبک و چه با ۴ هافبک بازی کنیم بازهم بازیکنی موثر است.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان گفت: بسیار خوشحال هستیم که سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم. باید بهتر از این ظاهر شویم. متاسفانه این بهترین بازی ما نبود اما خوشبختانه پیروز شدیم.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۶ امتیازی شد تا موقتا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

انتهای پیام