ژسوس: برای قهرمانی تا پایان می جنگیم

مهاجم برزیلی آرسنال از تساوی برابر ساوتهمپتون ناراحت است با این حال تاکید کرد که امیدهای آنها برای قهرمانی کم رنگ نشده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، آرسنال در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست داد.

توپچی ها که در خانه از ساوتهمپتون پذیرایی کردند با تساوی 3 بر 3 متوقف شدند اما با 5 امتیاز بیشتر نسبت به منچستر سیتی و البته دو بازی بیشتر در صدر جدول باقی ماندند.

گابریل ژسوس بعد از بازی گفت: تا پایان لیگ اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و نمی خواهم از اکنون منفی نگر باشیم چرا که احساسات ما نسبت به عملکرد خود در طول فصل مثبت بوده است. همه می دانند که قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تا چه اندازه سخت  است.

او ادامه داد: ما در شرایط سختی هستیم اما زمان آن  است که اتحاد خود را  حفظ کنیم. هنوز چیزهای زیادی برای عرضه کردن داریم. 5 امتیاز با تیم دوم فاصله داریم. اگر به دنبال قهرمانی هستیم باید در دیدار برابر سیتی در الاتحاد به پیروزی دست پیدا کنیم. این بازی بسیار مهم است.

ژسوس در پایان گفت: هر احتمالی در لیگ جزیره وجود ندارد. به دنبال عذر و بهانه نیستیم اما ما جوان ترین تیم در لیگ جزیره هستیم. گاهی اوقات درست کار می کنیم و بعضی اوقات هم مرتکب اشتباه می شویم. مهم این است که در لحظات سخت در کنار هم باشیم. کاملا روشن است که از این تساوی ناراحت هستیم . تمرکز لازم را نداشتیم اما امکان جبران وجود دارد و امید خود را از دست نمی دهیم.

انتهای پیام/