کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در انتظار نامه کمیسیون پزشکی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مصطفی حسین خانی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم اردوی تیم ملی که نامش در بین مدعیان واجد شرایط برای حضور در رقابتهای انتخابی قرار دارد، چندی پیش در حین تمرین دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شد. با توجه به این اتفاق، کمیسیون ویژه ای در فدراسیون پزشکی ورزشی برای بررسی وضعیت وی تشکیل شد تا ضمن آغاز مراحل درمانی، وضعیت حضور این آزادکار مدعی در رقابتهای انتخابی هم بررسی شود.

در نهایت کمیسیون پزشکی اعلام کرد حسین خانی از ناحیه مینیسک زانو دچار مصدومیت جدی شده و شرایط حضور در رقابتهای انتخابی را ندارد، اما کادر فنی تیم ملی هنوز نظر قطعی خود را در این خصوص اعلام نکرده است.

هادی حبیبی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در این خصوص گفت: «از وضعیت مصدومیت حسین‌خانی مطلع شدیم و دکتر ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی هم وضعیت این آزادکار را برای غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی تشریح کرده است. البته برای تصمیم نهایی در خصوص عدم حضور او در رقابتهای انتخابی منوط به دریافت نامه رسمی از فدراسیون پزشکی ورزشی است و ما هنوز نامه ای دریافت نکرده ایم.»

به هر حال با توجه به مصدومیت مصطفی حسین خانی، وی نه تنها شرایط حضور در رقابتهای انتخابی را ندارد، بلکه در صورت عمل جراحی شانس حضور در رقابتهای جهانی را هم از دست خواهد داد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی روز ۷ تیرماه در ۵ وزن برگزار می‌شود که مصطفی حسین خانی باید در وزن ۷۴ کیلوگرم به مصاف رضا افضلی، محمد نخودی، سید احمد محمدی و حامد رشیدی برود.

رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در سالن باریس آرنا شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می شود.

منبع: مهر