کارشناس بسکتبال: همه دوست دارند حدادی در تیم ملی باشد/ بازی با ژاپن آزمون اصلی است

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، عباس آقاکوچکی ر مورد شرایط تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره ششم انتخابی جام جهانی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ من دو بازی دوستانه ایران مقابل اردن را در سالن آزادی بودم و از نزدیک تماشا کردم بچه‌های تیم ملی به خوبی بازی کردند به خصوص در بازی دوم که با ۴۰ امتیاز اختلاف، حریف خود را شکست دادند. فکر می‌کنم تیم ملی در بازی دوم به ترکیب اصلی که مدنظرش بود، رسید.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیم شکل سرعتی‌تری پیدا کرده و در دفاع هم خوب کار می‌کند. همه بچه‌ها در بازی سهیم بودند. مایک رستم پور و نوید نیک تاش و بازیکن دو رگه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند.

*اطلاع دقیقی از چرایی نبود صمد و حامد حدادی نداریم

کارشناس بسکتبال ایران در مورد غیب حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در تیم ملی گفت: حامد و صمد زحمت زیادی برای تیم ملی کشیدند اما این تصمیم کادر فنی و فدراسیون بوده و ما اطلاع دقیقی نداریم که چرا آنها نیستند، اما به هر حال تیم ملی با همین بضاعت هم خوب کار می‌کند و در کارهای گروهی همخوانی دارد. به نظر من این تغییر تحول صورت‌گرفته در بازی با ژاپن خودش را نشان خواهد داد و یک امتحان اصلی است. خود من هم دلم روشن است که بچه‌ها خیلی خوب کار خواهند کرد.

آقاکوچکی در پاسخ به این سوال که یک زمانی ستاره‌ها دور شدند و در اوایل فدراسیون طباطبایی برگشتند و حالا یک بار دیگر از تیم ملی دور شدند، این موضوع چه اثراتی خواهد داشت، گفت: من نمی‌خواهم در مورد مدیریت فدراسیون صحبت کنم چون نمی‌دانم چه دیدگاهی دارند. به هر حال تزریق بازیکنان جوان و میدان دادن به جوانان باید اتفاق بیفتد، حالا شاید این فدراسیون تشخیص داده زمانش حالا است.

* همه دوست دارند حدادی در تیم ملی باشد

وی در مورد اینکه مگر تیم ملی جای شایسته‌ها نیست و حدادی جزو این بازیکنان شایسته هست یا خیر، افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: نمی‌شود قضاوت کرد، بحث مدیریتی و فنی است. هیچ کس نمی‌تواند تأثیرگذاری‌های حدادی در تیم فراموش کند. ما اطلاعی از شرایط اردو نداریم اما همه دوست داشتیم که حدادی باشد و به نظرم دوستان باید اذهان را باز کنند و مردم روشن شوند. امیدوارم جوانان بتوانند این چاله (نبود حدادی) را پر کنند. بازهم تأکید می‌کنم که همه دوست داشتیم حدادی باشد و بعید می‌دانم خود شاهین‌طبع هم دوست نداشته باشد چون همیشه از او تعریف کرده، ولی باید ببینیم که چه شرایطی بوده است.

منبع: فارس