کار سخت شاگردان گل محمدی و قلعه‌نویی در گام نخست لیگ قهرمانان آسیا

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف الدحیل قطر و العین امارات می روند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران قرار است فردا و در دیداری حساس به مصاف حریفانشان در رقابت‌های لیگ قهرمانی آسیا بروند.

این دو تیم این روزها با توجه به شرایطی که در لیگ کشور ما دارند از ویترین‌های فوتبال ایران محسوب می شوند و با توجه به نتایجی که کسب کردند انتظار می‌رود تا در مقابل حریفانشان در آسیا هم عملکردی خاص و متفاوت داشته باشند.

زردپوشان اصفهانی بعد از مدت ها به لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و قطعاً عطش زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها دارند. سرخپوشان تهرانی هم همان تیمی هستند که دقیقاً دو سال پیش موفق شدند به فینال این رقابت‌ها برسند. آنها اگرچه تغییرات نسبتا خاصی در چند وقت گذشته را تجربه کردند اما از شرایط خوبی برخوردارند و هواداران آنها انتظارات زیادی از آنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارند.

سپاهان اصفهان در مصافی سخت در امارات با العین بازی می‌کند و پرسپولیس تهران هم در قطر به مصاف تیم قدرتمند الدحیل می‌رود.

کار نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها اصلاً آسان نخواهد بود اما آنها قطعاً توانایی آن را دارند تا در بازی که به میزبانی کشور دیگری هم برگزار می شود بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند زیرا هر دو تیم از بهترین های ایران هستند و در سال های گذشته به فینال رقابت‌های قهرمانان آسیا هم رسیدند.

فوتبال ایران این روزها اگر چه برخی مسائل و حواشی روبروست اما همواره فوتبالیست ها نشان داده اند که در هر شرایطی می توانند افتخارات زیادی به دست آورند و کارنامه درخشانی داشته باشند.

پرسپولیس در آخرین دیدار خود مقابل استقلال تهران به تساوی دو بر دو دست یافت و سپاهان اصفهان هم مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال کشورمان به تساوی بدون گل رسید.

انتهای پیام‌/