کار نه چندان مشکل مدعیان در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال / صف آرایی مهرامی و اکسونی ها در تالار آزادی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز شاهتد برگزاری سومین هفته رقابت های خود است و قرار است تیم های مدعی مقابل حریفانشان صف آرایی کنند در حال حاضر تیم های مهرام تهران ، شهرداری گرگان ، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام تنها تیم هایی بودند که توانسته اند در 2 دیدار انجام شده در رقابت های لیگ برتر فصل 98 – 99 برنده باشند ، دیگر تیم ها هم البته وضعیت خوبی دارند واز آن جایی که تنها 2 هفته از این رقابت ها گذشته است نمی توان به راحتی تیمی را مدعی یا غیر مدعی نامید ، به هر صورت تیم هایی که پیش تر نام آن ها را بردیم امروز بازی های نسبتا سختی پیش رو ندارند.

تیم بسکتبال مهرام تهران در نخستین دیدار امروز از ساعت 16 در تالار بسکتبال ازادی به مصاف اکسون می رود ، این دیدار می تواند به دلیل رویارویی 2 تیم تهران از جذابیت بالایی برخوردار باشد و هوادارانی هم به سالن بکشد ، از جمله نکات جذاب این بازی رویارویی هاشمی و آبکناری است که مدت ها در کنار هم حضور داشتند. تیم بسکتبال مهران همان طور که پیش تر گفته شد هر 2 بازی قبلی اش را برده است و اکسون هم به یک برد و یک باخت دست یافته است.

دیگر بازی جذاب امروز مصاف تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و آویژه صنعت پارسای مشهد است ، شاگردان مهران شاهین طبع مقابل تیمی قرار می گیرند که شرایط نسبتا خوبی دارد و میزبان این بازی است ، این دیدار هم از ساعت 16 پیگیری می شود و می تواند مصافی جذاب و دیدنی باشد. شاگردان حماد سامری در پالایش نفت ابادان هم امروز با تیم شورا و شهرداری قزوین در خانه رو به رو می شوند ، پیش بینی می شود شاگردان سامری کار سختی درر این بازی نداشته باشند و بتوانند به روند بالانشینیشان ادامه دهند. این دیدار هم از ساعت 16 پیگیری می شود.

دیگر مصاف امروز بازی تیم های پتروشیمی بندر امام و رعد پدافند شهرکرد است که به میزبانی شهر کردی ها انجام می شود ، شاگردان کوهیان در 2 هفته گذشته نمایش خوب و مقتدرانه ای داشته اند و فعلا صدرنشین رقابت های لیگ برتر هستند. آن ها هم کار اسانی دارند و می توانند برنده باز امروز باشند ، این دیدار هم از ساعت 16 برگزار می شود.

جدال مهم و دینی دیگری که امروز برگزار می شود مصاف تیم های شیمیدر قم و مس کرمان است ، هر 2 تیم در 2 بازی گذشته شان به آمار یک برد و یک باخت رسیده اند و شانس آن را دارند تا هر کدام با برد بازی امروز به جمع بالانشینان برسند. این بازی به میزبانی شاگردان محمدرضا اسلامیو از ساعت 16 در قم پیگیری می شود.

جدال تیم های بسکتبال ذوب آهن اصفهان و توفازقان آذر شهر هم می تواند از بازی های جذاب و البته دیدنی امروز باشد ، شاگردان حاتمی بر خلاف بازی نخستشان بازی هفته گذشته شان را برده اند و شرایط نسبتا خوبی دارند ، اذر شهر های هم البته همین طور هستند و انتظار می رود شاهد بازی جذاب و زیبایی میان این 2 تیم باشیم. آخرین دیدار امروز هم دوباره به میزبانی تالار ازادی و میان تیم های قعر نشین نیروی زمینی و شهرداری بندر عباس انجام می شود ، این بازی یک دیدار انتهای جدولی است و برای 2 تین اهمیت زیادی دارد.

برنامه هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است : 

نفت آبادان – شورا و شهرداری قزوین
نیروی زمینی – شهرداری بندرعباس
اکسون تهران – مهرام تهران
آویژه صنعت پارسا – شهرداری گرگان
شیمیدر قم – مس کرمان
رعد پدافند هوایی – پتروشیمی
ذوب آهن اصفهان – توفارقان آذرشهر

*جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر بسکتبال تا پایان هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

۱- پتروشیمی بندر امام ۴ امتیاز
۲- شهرداری گرگان ۴ امتیاز
۳ – مهرام تهران ۴ امتیاز
۴ – پالایش نفت آبادان ۴ امتیاز
۵ – شیمیدر قم ۳ امتیاز
۶- اکسون تهران ۳ امتیاز
۷ – ذوب‌آهن اصفهان ۳ امتیاز
۸ – توفارقان آذرشهر ۳ امتیاز
۹- صنعت مس کرمان ۳ امتیاز
۱۰ آویژه صنعت پارسا مشهد ۳ امتیاز
۱۱- رعد پدافند هوائی شهرکرد ۲ امتیاز
۱۲- شهرداری بندر عباس ۲ امتیاز
۱۳- شورا و شهرداری قزوین ۲ امتیاز