کاشیما آنتلرز 1-3 رئال مادرید؛ رسیدن به فینال جام باشگاه‌های جهان با هت تریک بیل

رئال مادرید با غلبه بر فاتح لیگ قهرمانان آسیا، حریف العین در فینال جام باشگاه‌های جهان شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از ساعت 20:00 امروز (چهارشنبه 28 آذر)، در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی دو تیم کاشیما آنتلرز و رئال مادرید در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف هم رفتند. رئال مادرید به عنوان فاتح لیگ قهرمانان اروپا و کاشیما نیز به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت‌ حضور یافتند.

در نیمه اول بازی شاهد یک بازی خوب از کاشیما بودیم. دفاع متراکم مقابل رئال مادرید و ضدحملات سرعتی دو بار فرصت‌ خوب گلزنی برای نماینده آسیا فراهم کرد اما آن‌ها موفق به باز کردن دروازه رئال نشدند. رئال کنترل توپ و میدان را به طور کامل در اختیار گرفت و معمولا با پاس‌های عمقی و سانتر از جناحین سعی در ایجاد خطر روی دروازه کاشیما داشت. حملات رئال تا لحظات پایانی نیمه اول نیز چندان زهردار نبود تا اینکه روی کار ترکیبی بیل و مارسلو دروازه کاشیما باز شد. یک دو بیل با مارسلو باعث شد تا بیل صاحب یک موقعیت خوب در محوطه کاشیما شود، او با یک بغل پا توپ را وارد دروازه حریف کرد.

پیروزی یک بر صفر در نیمه اول سبب شد تا لوس بلانکوس در نیمه دوم کار را ساده‌تر دنبال کند. گرت بیل گل دومش را با تیزهوشی و توپ ربایی از مدافعین حریف به ثمر رساند. گل سوم هم به مانند گل اول با پاس مارسلو حاصل شد.

شوما دوی در دقیقه 78 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. کاشیما این گل را مدیون سیستم VAR بود چرا که ابتدا کمک داور به اشتباه آفساید بازیکنان این تیم را اعلام کرد.

بازی با حساب 3-1 به سود رئال مادرید به پایان رسید تا کهکشانی‌ها حریف العین امارات در بازی فینال شوند. فینال در روز یکم دی ماه ساعت 20:00 به وقت ایران برگزار خواهد شد.