کاظمی: با ابتلای چند بازیکن به کرونا حواشی تازه‌ای به استقلال تحمیل کرده اند

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: کرونا در همه دنیا وجود دارد و حتی بازیکنان بزرگی نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و … هم به آن مبتلا شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد کاظمی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در پاسخ به صحبت‌های شاهرخ بیانی اظهار داشت: استقلال این روزها بار دیگر در مسیر موفقیت قرار گرفته و شادی را به دل‌های آبی هدیه کرده که به نظر می‌رسد این مسئله، دلشوره و نگرانی آدم‌های خاص را در پی داشته , به‌طوری‌که از هر طریق دست به کار شده‌اند تا بار دیگر مسیر موفقیت استقلال را به سنگلاخ تبدیل کنند! پیشکسوتی که شاید تنها و تنها موفقیت زندگی‌اش گلزنی برای رقیب دیرینه و گره کردن مشت‌هایش برای هواداران استقلال بوده و هیج‌کس آخرین مصاحبه حمایتی او از استقلال را به یاد نمی‌آورد، ابتلای چند عضو تیم به کرونا را دستاویزی برای حمله به آبی‌ها قرار داده و ارکان باشگاه را مورد هجمه قرار داده تا از این طریق حواشی تازه‌ای به استقلال تحمیل و شاید ارادتش به رقیب دیرینه را تکمیل کند!

وی ادامه داد: کرونا در همه دنیا وجود دارد و حتی بازیکنان بزرگی نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و … هم به آن مبتلا شدند بنابراین ربط دادن آن به ضعف مدیریت یا مربیگری نوعی فرافکنی است و اصلا مشخص نیست چه ربطی به مدیریت و مربیان دارد. او در حالی از مدیریت و مربیگری باشگاه و تیم صحبت می‌کند که کسی به یاد ندارد حتی هدایت یک تیم نونهال یا نوجوان را برعهده داشته باشد و در حالی از دریافت پول‌های «خداتومانی» می‌گوید که گویی یادش رفته در زمان بازیگری، پیراهن مقدس آبی را به چند متر زمین فروخت که البته دوستان هم معرفت به خرج داده و از اهدای همین چند متر زمین هم دریغ کردند تا او خیلی چیزها را به راحتی و مفت از دست داده باشد! ای کاش به جای این‌که عقده‌های خود را بر سر تیم و جوانانش و همین‌طور پیشکسوتانی که امروز در تیم مسئولیت دارند، خالی کنید در این برهه حساس حامی تیم می‌بودید تا از این طریق اشتباهی که ۳۵ سال پیش مرتکب شدید را جبران کنید.

بیشتر بخوانید:
آخرین وضعیت کرونایی های استقلال
معاون استقلال: مسئولان پدیده درمورد قاسمی نژاد مثل ملانصرالدین عمل کردند!
نظری: دارایی‌های تاج را می‌خواهیم/ وقتی وزیر علیه استقلال کری می خواند شائبه ها قوت می گیرند
تست مجدد قایدی و حسینی منفی شد

انتهای پیام/