کافو: مسی با هیچ بازیکنی قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، کافو، ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در گفت‌وگویی که با الموندو داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد.

او ابتدا درباره وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال مادرید و مقایسه او با کریستیانو رونالدو، گفت‌: عملکرد خوب وینیسیوس در رئال مادرید من را شوکه نکرد، چرا که به خوبی توانایی‌های این بازیکن را دیده بودم و می‌دانستم که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. نمی‌توان این بازیکن را با کریستیانو رونالدو مقایسه کرد. رونالدو با رئال مادرید تاریخ ساز شد و با تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال هم موفقیت‌های زیادی به دست آورده است اما وینیسیوس تازه اول راه است. او شخصیت بزرگی دارد و می‌تواند از حضور در رئال مادرید بهترین استفاده را ببرد.

او درباره نیمار، اضافه کرد: هنوز زود است که درباره نیمار و عملکرد او در پاری ‌سن‌ ژرمن صحبت کرد. نمی دانم که آیا او به اسپانیا بر می‌گردد یا نه. به هر حال در هر حالتی باید به تصمیم یک بازیکن احترام گذاشت.

کافو درباره کوتینیو هم گفت: کوتینیو در لیورپول یک فوق ستاره بود و بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت اما بازی کردن در بارسلونا با دیگر تیم‌ها فرق دارد. سخت است که در بارسلونا با وجود مسی درخشید و ستاره نخست تیم بود.

ستاره سابق سلسائو در پایان درباره مسی هم، گفت‌: سخت است که مسی را با بازیکنانی مانند مارادونا و پله یا حتی رونالدو و نیمار مقایسه کرد. هر بازیکن سبک بازی خاص خود را دارد. مسی را نمی‌توان با هیچ بازیکنی مقایسه کرد. او از بهترین‌های تاریخ است.

منبع: ایسنا